Skip to main content

He hoi
16 feb. Heb ik via een meneer van de kpn aan de deur (vriendelijke gozer btw)een glasvezel abbonement afgesloten
Hierbij werd mij 6 maanden korting en 2 gratis super wifi punten belooft
Staat ook in een eerste mail van kpn
Helaas heb ik de wifi super punten nog steeds niet ontvangen enig idee

Hoelang duurt het gemiddeld dat je het welkoms cadeau krijgt na de eerste factuur 

We hebben namelijk onze 2de factuur al maar nog steeds geen super wifi punten die ons beloofd zijn 

 

 

 


Staat ee op de orderbevestiging ook dat u korting en superwifi's krijgt?? Dat is namelijk niet gebruikelijk. Het is korting of superwifi's?


He hoi 

Jazeker die staan erbij 

De kpn man aan de deur zei dat zij 2 welkomcadeau's mochten geven vandaar

Bedankt voor de reactie btw

 

 

 


Hi @J.kingma en welkom op het forum! Als je de SuperWifi punten op de bevestiging hebt staan dan horen ze in je installatiepakket te zitten. 

Ik heb je abonnement en de communicatie bekeken en zie dat op de orderbevestiging van 16 februari alleen de 6 maanden korting staat. De SuperWifi punten staan hier niet bij, dus dat verklaart waarom ze niet in het installatiepakket zitten. 😕 Ze zijn er niet bij besteld. 

Mocht dit wel op eerdere communicatie hebben gestaan zoals een orderbevestiging of het overzicht van de bestelling die je aan de deur hebt gekregen, wil je hier dan een foto van plaatsen met eventuele privégegevens weggepoetst? 


 


Super, dan is daar duidelijk iets niet goed gegaan. Ik heb dit doorgezet naar onze afdeling klantreacties, zij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op hierover. Mocht je dus door een onbekend/afgeschermd nummer gebeld worden, dan is de kans groot dat zij het zijn. 🙂

Je hebt ook een e-mail en SMS ter bevestiging ontvangen hierover. Hopelijk wordt het zo snel rechtgezet! Laat je weten hoe het gegaan is? 


Nou we gaan het beleven 😁👍

Jij iig bedankt 

En natuurlijk last ik het hier nog even weten hoe het is oogelost


Vandaag ben ik gebeld door een medewerker van kpn 

Deze melde mij dat hij een mailtje zou sturen welke ik dan moest beantwoorden incl de pdf uit de bevestigingsmail

deze wordt dan weer doorgestuurd maar afdeling  aanhuis verkoop 

we wachten het maar af 😬

 

 

 


Fijn dat er al contact is geweest! Dan nu de reactie op de pdf afwachten. 🙂 Bedankt voor de updates! 


Donderdagavond werd ik gebelt door een medewerkster van kpn ( deurverkoop afdeling )

Deze herhaalde in rap tempo mijn hele verhaal

En dat de superwifi punten worden besteld op mijn account en ik dat geld weer retour krijg

Vandaag via postnl een pakketje van kpn ontvangen

En daar waren ze al 😁👍

Sanne_m bedankt voor het oppakken van mijn berichtje 

Dankzij jou ging het ineens een stuk rapper

En is het allemaal netjes opgelost👍


Ooh wat fijn dat het zo snel en goed is opgepakt @J.kingma! 😄 

Goed om te weten dat het goed is afgelopen, dus bedankt voor het terugkoppelen! 💖