Skip to main content

Vraag met nadruk aan de medewerker in de winkel of de actie nog geldig is omdat bij de telefoon nog het gele briefje stond met gratis tab. Kom ik thuis erachter dat de actie maar loopt tot 20 Oktober. Dit vind ik zeer jammer. Wat is jullie oplossing in deze?

Hoi @ErikW84 

Welkom op de community van KPN.

Dat is inderdaad niet netjes, zeker ook als je het nog eens met nadruk hebt gevraagd in de winkel.
Waarschijnlijk zijn ze bij de betreffende KPN Winkel vergeten deze poster weg te halen, wat best wel slordig is als je weet dat deze actie niet meer geldig is.

De actie van de gratis Galaxy Tab bij de Samsung Galaxy S24 Ultra is een promotie actie van Samsung zelf, en staat dus volledig los van KPN als provider.
Want deze promotie actie van Samsung gelden ook bij Odido, Vodafone en andere verkoopkanalen, en dus niet alleen bij KPN.

Helaas is Samsung best wel streng met de periode waarbinnen je kunt aanmelden voor deze promotie actie voor in dit geval een gratis Galaxy Tab.
Nadat deze promotie actie is verlopen, biedt Samsung jouw daar geen coulance in en heb je simpelweg pech gehad.

Omdat het géén actie is vanuit KPN zelf, zal KPN hierin weinig voor je kunnen betekenen en dus ook geen oplossing kunnen aanbieden.

Hoi Michel 

Dank voor je reactie. Klopt dat het een actie is van samsung. Maar ben gisteren nog terug geweest naar de winkel. Op het informatie blaadje zat een geel stuk eaarin stond. Actie geldig tot 3 november. Dus in deze zit de fout zeker bij kpn. Maar ik wacht geduldig af. De winkelmedewerker heeft direct een mail gestuurd. Maar ik zal je op de hoogte houden.

Groeten Erik

Hoi Erik,

Bedankt voor je terugkoppeling.
Goed dat de KPN winkelmedewerker een mail heeft gestuurd, zeker omdat er op de poster over 3 november 2024 werd gesproken, terwijl Samsung als einddatum 20 oktober 2024 heeft staan.
Waarschijnlijk een drukfout op het poster zelf, dus ik ben inderdaad benieuwd naar het vervolg en wat dit voor jouw gaat betekenen.

Groeten Michel

Hallo @ErikW84, dit is wel heel slordig. IK hoop dat er snel een oplossing komt vanuit de desbetreffende winkel. 

Reageer