Skip to main content

Beste lezer , ik sta er steeds versteld van dat degene die nieuw lid word zo in de watten gelegd wordt. Nu met de aanbieding van een gratis tv bij aanmelding in het weekend. Wij en god weet hoeveel meer zijn al dag en nacht lid van de kpn. Wij met alles. Ik vind het dus erg jammer dat wij en andere niet op een of andere manier gecompenseerd kunnen worden. Hel lijkt soms beter om om te stappen naar een aanbieder die iets aanbied aan hun klanten en daarna weer te gaan overstappen naar een andere. Ik hoop dat ik een serieus bericht hierop terug krijg.

 

Mvrg : Ad Bax

Wat mij betreft heb je volkomen gelijk, de providers zouden een serieuze poging moeten ondernemen om te komen van "hoe strik ik abonnees van de concurrent" naar "hoe behoud ik mijn eigen abonnees". Je zult dan zien dat ineens hele andere dingen belangrijk worden waar een consument waarschijnlijk veel blijer van wordt. Denk hierbij aan kwaliteitsverbetering en loyalty-incentives.


Het lijkt soms beter om om te stappen naar een aanbieder die iets aanbied aan hun klanten en daarna weer te gaan overstappen naar een andere.

Doe dat dan ook gewoon als u dat wilt.

KPN heeft regelmatig acties voor bestaande klanten. Maar uiteraard gaat KPN geen gratis tv's uitdelen aan bestaande klanten. Je kunt je zo wel voorstellen dat da niet realistisch is. KPN heen 10.000en klanten. Dat zou veel te veel gaan kosten.Â