Skip to main content

Hoi KPN,

 

Paar uur geleden het abbonoment aangesloten. Alles werkt top, behalve dat er bij het abbonement waar een jaar gratis viaplay bij zit, viaplay nergens te vinden is. Waar is het gebleven? 

Goedemiddag @Kevdaph en welkom hier op het forum!

 

Wat is op dit moment de stand van zaken? Mocht je nog hulp nodig hebben dan kijk ik graag even met je mee; zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Goedemiddag,

 

Het profiel is aangevuld. Nu heb ik het via ITV online geactiveerd, maar doet de naam en het ww het niet via de viaplay app. Dus het gaat nog totaal niet van een leien dakje. Er is ook nergens uitleg geweest na het bestellen. 


Hallo??????


Goedemiddag @Kevdaph en excuses voor mijn late reactie! Corona had me te pakken en daarom ben ik nu pas in de gelegenheid je bericht te beantwoorden. 

 

In ieder geval bedankt voor het invullen van je profiel, ik heb meteen je klantdossier erbij gepakt en zag dat je als welkomstgeschenk had gekozen voor 9 maanden lang gratis Viaplay. Op de een of andere manier stond Viaplay niet gratis aangemeld dus ik heb dat meteen voor je geregeld. Het mailadres dat je hebt opgegeven, geldt als gebruikersnaam en daar kun je dan zelf een wachtwoord voor aanmaken. Wat gebeurt er nu als je naar de site van Viaplay gaat en daar kiest voor wachtwoord vergeten? Lukt het daarna om in te loggen op de app van Viaplay?


Wat vervelend, gelukkig gaat het nu beter.

 

Nee hij herkent het e-mailadres niet. Er staat nu zelfs dat ik voor 9,99 per maand geabboneerd heb, maar ik heb dus helemaal niks. Vreemde zaak. Hoe kan dit worden opgelost? 


Vreemd! Kun je deze link eens openen en kijken of het op deze manier dan wel lukt? (let op, je dient dit wel te doen vanaf je verbinding thuis, buitenhuis gaat dit niet lukken).


Heb ik gedaan, Viaplay account is actief maar als ik wachtwoord vergeten doe krijg ik geen mail. Of zit daar een half uur tussen? 


Ik neem ook aan dat de 9 maanden pas ingaat als ik het kan kijken?


Ik neem ook aan dat de 9 maanden pas ingaat als ik het kan kijken?

Daar komen wel wel uit :)

 

Heb ik gedaan, Viaplay account is actief maar als ik wachtwoord vergeten doe krijg ik geen mail. Of zit daar een half uur tussen? 

Wacht het inderdaad even af en ik ga er vanuit dat de je zo een mail krijgt om je wachtwoord opnieuw in te stellen.


Hoi Jan,

 

Geen mail, nog steeds niks. Kan je hier iets aan doen? Zelf lukt het op alle bovengenoemde manieren dus niet. 


Voor de zekerheid; heb je ook tussen de spam gekeken? Soms willen dit soort berichten daar nog wel eens belanden. 


Zeker


Check!

 

Ik ga hier verder induiken en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug, links - of rechtsom gaan we dit voor je fixen @Kevdaph.


Welk mailadres gebruik je voor je Viaplay account? We moeten even zeker weten dat dit de juiste is. Ik heb het idee dat het daar ergens fout gaat. Je mag dit in een privébericht sturen omdat je mailadres anders openbaar komt te staan en ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten.