Skip to main content

Mijn tarief voor internet is verhoogd van 48,88 naar 66,72. Kunt u aangeven waar deze grote sprong door komt?

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Hallo @Amateur9! Welkom op het KPN Forum en de beste wensen op deze Nieuwjaarsdag! :smiley:

Het eerste wat in mij opkomt bij het lezen van jouw vraag, is de vraag of er een actiekorting is komen te vervallen? Check dat even op jouw factuur in MijnKPN en dan op bladzijde 2: hier vindt je een overzicht/ specificatie van de factuur. Mocht het niet duidelijk worden, dan lijkt het mij goed dat er vanuit de klantenservice met je meegekeken wordt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg een antwoord op je vraag gekregen hebt. Anders hoor ik het graag!