Skip to main content

Hi, deze maand is €49 afgeschreven. Ik heb voor een half jaar een abonnement van €35. Hoe kan dit? En vervelend dat de enige manier om contact met jullie op te nemen telefonisch is en jullie alleen naar +31 nummer bellen. Groet, Pia 

Hoi @Pia van Veggel en welkom hier op ons forum!

Gaat dit over de eerste factuur die je hebt ontvangen? Vaak gaat deze over een langere periode dan 1 maand en daarvoor valt deze 1e factuur vaak wat hoger uit. Je kunt de specificatie van de factuur in MijnKPN bekijken! Laat je me weten of het hiermee duidelijk is geworden?


Hi Jan, bedankt voor je bericht. Dit was niet mijn eerste factuur en ik had al gekeken naar het factuur in mijn KPN. Er was een fout gemaakt door jullie en mijn korting was niet toegepast. Ik heb op een andere manier contact gezocht en ondertussen is het opgelost. Dank, Pia


Hi Jan, bedankt voor je bericht. Dit was niet mijn eerste factuur en ik had al gekeken naar het factuur in mijn KPN. Er was een fout gemaakt door jullie en mijn korting was niet toegepast. Ik heb op een andere manier contact gezocht en ondertussen is het opgelost. Dank, Pia

Fijn om te horen dat het inmiddels al is opgelost @Pia van Veggel en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt laten weten :)