Skip to main content

Beste KPN,ik heb n.a.v. jullie mail over 3 maanden gratis HBO-max, dit geactiveerd. Ik zie dat dit wel in rekening wordt gebracht. kunnen jullie dit fixen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Marcel1970 en welkom op ons forum.

Zou je je forumprofiel zoveel mogelijk in willen vullen en mij daarna een seintje geven? Dan pak ik dit graag samen met je op.


Zelfde klacht ook hier. HBO Max zou je 3 maanden gratis op proef krijgen. en het abonnement zou

daarna NIET automatisch in werking treden.  Toch is er voor maart 7 euro in rekening gebracht. Niet netjes KPN!!!


Ook ik heb dit zojuist geconstateerd, als ik verder kijk zie ik dat hij met de factuur van januari voor het volledige bedrag in rekening is gebracht, en er vervolgens 2,58 is gecrediteerd. Misschien heb ik het niet goed in de gaten gehad, en zat er een automatische verlenging op? Ik heb precies 0 keer gekeken, dus zojuist meteen uitgezet. 


Ook ik heb dit zojuist geconstateerd, als ik verder kijk zie ik dat hij met de factuur van januari voor het volledige bedrag in rekening is gebracht, en er vervolgens 2,58 is gecrediteerd. Misschien heb ik het niet goed in de gaten gehad, en zat er een automatische verlenging op? Ik heb precies 0 keer gekeken, dus zojuist meteen uitgezet. 

Inderdaad @kimmie230878 , als je niet reageert gaat de gratis periode automatisch over in een betaald abonnement, maar dat is ook allemaal keurig gecommuniceerd in de berichtgeving c.q. gebruiksvoorwaarden.