Skip to main content

Extra voordeel voor KPN klanten: HBO Max 3 maanden cadeau

Om de introductie van HBO Max bij KPN te vieren hebben we speciaal voor onze klanten een mooi extra voordeel. Vanaf maandag 17 oktober bieden we bestaande klanten met een Husselabonnement HBO Max 3 maanden als cadeau aan. Het bestellen van HBO Max kan in MijnKPN. Bestellen van het cadeau kan tot 1 december. 

Goed om te weten  

9e61915f7d455845c8eaf57e2afc21930f4415c4b1de4aadd8fefa100bca7330.png Je vindt je cadeau tot en met 1 december in MijnKPN. Heb je nog geen account? Maak dat dan eerst aan.

9e61915f7d455845c8eaf57e2afc21930f4415c4b1de4aadd8fefa100bca7330.png Je hebt op dit moment KPN Internet. Ook daarmee kan je HBO Max bestellen. 

 Ben je blij met je cadeau? Na de actieperiode betaal je weer de normale prijs. Daarover sturen we je eerst een herinnering per e-mail. 

 Toch niet naar wens? Dan zet je HBO Max makkelijk uit in MijnKPN. Zo voorkom je onnodige kosten. HBO Max is maandelijks opzegbaar.

 

Een leuke aanbieding, aan het einde van de 3 gratis maanden zou worden aangegeven dat de periode is afgelopen en je kon verlengen of stoppen. Dus eind november ingegaan op deze aanbieding. Nu zie ik deze maand dat mijn abonnement €7,99 duurder is en vorige maand €4,57. Er is dus geen enkel bericht geweest en daarom dus onterecht verlengt.

De dienst heb ik al stopgezet, gaarne de €12,56 terugstorten.

 

Hallo @RoadRage je had kunnen weten dat na de gratis periode het automatisch overgaat naar een betaald abonnement, dus je had in je agenda kunnen noteren op datum pakket opzeggen, dat heb je verzuimd.

Het voordeel is dat je het meestal per ditrect op kunt zeggen.

KPN gaat de door jouw vermeende teveel betaalde abo-kosten niet vergoeden.

Een volgende keer beter opletten.

 


@JanD  dat had ik inderdaad kunnen doen.

Echter staat er dat er na de actieperiode de normale prijs zou worden gerekend nadat er eerst een e-mail gestuurd zou worden. Dat is niet gebeurd.


Vervelend dat het ongewenst doorliep.

Gebruik je wel het e-mail adres wat als hoofdadres in je MijnKPN staat?

En ook onder '’spam'’ gekeken of ie daar toevallig in gekomen is? http://webmail.kpnmail.nl .

En je hebt toch een agenda? Daar zet je toch (ook) een week voor de 3 maanden in “gratis HBO eindigt: opzeggen of door laten lopen” ? Er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid.

Het abonnement loopt vanaf het moment dat je het neemt voor onbepaalde tijd. Waarbij dan de eerste 3 maanden gratis waren. En als je niks doet loopt het door. Waarmee je toestemming geeft dat er geïncasseerd gaat worden.

KPN en HBO kunnen niet bepalen of dat ongewenst was. Restitutie zal vrees ik niet het geval zijn.

1 pizza minder bestellen via Thuisbezorgd deze maand. (12,56)


Hoi @RoadRage, welkom hier. 

Ik begrijp dat je baalt dat het doorliep. De mail echt niet ontvangen? Overal gekeken? Ook niet per ongeluk verwijderd. 

Maar ook heb je zoals PeterG zegt een eigen verantwoordelijkheid. Je wist wanneer je het geactiveerd had en wanneer het zou stoppen. En dat het zou doorlopen als je niks zou doen. Om die reden kan ik dan ook niets vergoeden. 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.