Skip to main content

Een week geleden heb ik telefonisch mijn abonnement aangepast van internet+tv naar enkel internet. Mijn contract was al ruim 2 jaar opzegbaar.

Mijn vraag is of ik nu nog in mijn bedenktijd zit, ook na telefonisch aanpassen van een abonnement. Ik wil toch overstappen naar een andere provider. Dus mijn vraag is of ik dat nog kan doen.

mvrgrt

Patrick

Heb je in je bestaande abonnement de optie "tv" eruit gehaald zonder het basis abonnement te wijzigen?

Of ben je geswitchd naar een nieuw abonnement "internet 2023"?

 

Nb

Odido rekent via glasvezel een toeslag van 10 euro boven op het bedrag in de bestelpagina. 


Peter, dank je voor je reactie.

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Mijn contract internet+tv was al verlopen sinds 2021. Ik belde toen KPN en vroeg of ik naar een contract toe kon zonder tv. Daarbij wilde ik een opwaardering van de internetsnelheid. 

Ik heb nergens een emailbebestiging ontvangen. Ik zie enkel in MijnKPN dat ik nu een contract heb tot 10-12-2024 voor internet met de nieuwe snelheid.


Ah duidelijk. Voor mij.

Dan heb je het nieuwste abonnement. En is de bedenk termijn op 10 december ingegaan. 

Waarom andere provider? Internet = Internet. En met het nieuwe abonnement is kpn zeer scherp geprijsd 😎. 


Dank je wel weer Peter.

Ik ben al jarenlang KPN klant maar merk gewoon dat nieuwkomers bij providers zo honderden euro's uitsparen. Ik heb wat zitten kijken de laatste week naar TV via internet en ben erover uit dat het abonnement van Youfone (internet en toch weer tv) voldoet aan mijn vraag en verreweg het voordeligst is. Youfone int/tv voor 489/jaar. KPN doorgaan met mijn oude abo int+tv was 785/jaar. Daar kan ik niet mee door.


Snel regelen dus.

Het eerste jaar is bij iedere provider voordeliger. 

Jaarlijks overstappen loont het meest.Â