Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om over te stappen naar glasvezel van KPN zodra dat beschikbaar is bij ons (december 2024 / januari 2025). Nu probeer ik dit te regelen, maar ik vroeg me af waarom ik “verplicht” een SuperWiFi-apparaat moet nemen voor €2,49 per maand. Ik kan die optie nergens annuleren lijkt het.

Is dat ding echt nodig, of kan ik ook gewoon uit de voeten met het standaard KPN-modem en door lussen naar mijn al bestaande router met Wifi zoals ik nu bij mijn huidige provider doe?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

 

Ben je een bestaande klant van KPN die straks overgaat van koper naar glas of een nieuwe klant @Domize 

De vraag of je een wifipunt nodig hebt heeft niets met glasvezel te maken, die vraag kan ook gelden bij een koperverbinding.

Een wifipunt huren of kopen is nooit verplicht.

 


Hallo @JanD,

Op dit moment ben ik nog Ziggo klant, dus coax, Ik stel deze vraag omdat ik op de onderstaande website geen mogelijkheid zie om bijvoorbeeld voor 0 Wifi-punten te gaan. Of zit ik met m’n neus te kijken? 😊

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen

De enige opties die ik krijg zijn:

 


Hallo @Domize ,

De optie "SuperWiFi huur" is een extra internetoptie. Als je die optie niet aanklikt via dat blauwe + teken, dan wordt dat ook niet aan jouw abonnement toegevoegd. 

Probeer de hele procedure nog eens en klik dan niet op die extra internetopties. 

 


Hi Noordzee,

Krijg nou niks, dat werkt! 😀 Goed dat is dus opgelost maar voor mij was het niet direct logisch om daarop te klikken.

In ieder geval beide hartstikke bedankt voor het meedenken!

 

(Toch bijzonder, ik maakte dit topic in “KPN Voordelen: Combineer en krijg meer” maar nu zie ik het in “Facturen en administratie”?)

 

 


Krijg nou niks, dat werkt! 😀

😅🤣🤣
 

maar voor mij was het niet direct logisch om daarop te klikken.

Dat is interessante feedback voor mij om intern door te geven!
 

 

In ieder geval beide hartstikke bedankt voor het meedenken!

@JanD en @Noordzee: in the pocket! 👏🏾
 

 

(Toch bijzonder, ik maakte dit topic in “KPN Voordelen: Combineer en krijg meer” maar nu zie ik het in “Facturen en administratie”?)

Een van mijn moderator-elfjes heeft het topic verplaatst, omdat ze dachten dat het beter paste in het onderdeel “Facturen en administratie”.

Bedankt voor het stellen van je vraag op onze community! Dat vinden we leuk en we hopen je een volgende keer weer te zien!


Reageer