Skip to main content

Ik ben de weg kwijt voor wat betreft spotify. Ik heb een KPN abonnement tv,internet,bellen. Ik weet niet of hier spotify premium bij hoort. Zo ja. Hoe kan ik spotify dan oproepen. 
vr gr. 

Ik denk dat het belangrijker is dat je een antwoord van @JanZ_ gaat krijgen op de eerste vraag die ik in mijn vorige bericht stelde.

Als bij jouw abonnement oorspronkelijk namelijk Spotify Premium inbegrepen was, dan hoort dit vandaag de dag nog steeds inbegrepen te zijn. Je betaalt er dan immers ook voor.


Beste WJB,

Je adviseert mij te wachten op de reactie van. JanZ_. Ik kreeg die nog niet. Wat denk je zou die reactie nog komen?  
m vr gr 


Ik ga ervanuit dat @JanZ_ nog wel zal reageren.


Beste WJB,

Je adviseert mij te wachten op de reactie van. JanZ_. Ik kreeg die nog niet. Wat denk je zou die reactie nog komen?  
m vr gr 

Goedemiddag @Hunts,

Voor mensen die nog een XS4ALL abonnement hebben, is er nog altijd de helpdesk van XS4ALL die je kunt bereiken bij vragen over je pakket. De informatie die zij jou hebben gegeven, is helaas wel leidend, het spijt me. Ik kan daar met alle goede wil van de wereld geen ander antwoord van maken. Ik ben niet bekend met hoe de oude pakketten van XS4ALL waren opgebouwd en wat voor rechten je hebt wanneer je een oud pakket hebt met daarbij Spotify Premium. Als ze bij XS4ALL hebben aangegeven dat dit nu niet meer in je pakket zit, dan ben ik bang dat het ophoudt :( 


Hoe kan het dan dat ik bij MijnKPN zie dat ik gratis premium heb. Dat staat ook bij mijn account van Spotify. 

Kan jij daar eens screenshots plaatsen?

Zorg er wel voor dat persoonlijke informatie buiten het screenshot blijft of weggepoetst wordt.


@Hunts , ik ben in 2021 ook ‘overgezet’ van XS4ALL naar KPN dus werd ook ‘Mijn XS4ALL’ gewijzigd in ‘Mijn KPN’. Alles wat ik bij XS had is overgezet naar een speciaal XS4ALL abonnement bij binnen KPN. Het is af en toe best rommelig in die hoek en de verstrekte info is soms tegenstrijdig. Zo was ik op een gegeven moment mijn gratis Pluspakket kwijt, dat is recent weer teruggezet. Mijn overzicht (bron: Mijn KPN”) is sinds de technische overgang XS-KPN als volgt: 

  

En inderdaad zoals hier eerder geschreven: Ons aanspreekpunt is nog steeds XS4ALL : 020 398 76 66 of info@xs4all.nl



==================     

 BESTE WBJ

HIERBIJ DE SCREENSHOT VAN MIJN KPN. 

M VR GR 


Dan ben ik van mening dat jij ook geen kosten in rekening gebracht krijgt voor Spotify Premium.

Kan jij eens een screenshot posten van het kostenoverzicht (pagina 2) van de laatste factuur. 


Hierbij een screenshot van mijn laatste rekening (6 aug). 
 

 


Dat is mooi, Spotify Premium is ook gratis.

Weet jij op welk emailadres dat Spotify Premium abonnement staat?

Ik neem aan dat dit het oorspronkelijke @xs4all.nl emailadres van jouw abonnement is.

Kan je daarmee inloggen op Spotify?


Ik log automatisch in. Hierbij een screenshot van mijn account bij Spotify

vr gr

 

 


Na dit alles gestuurd te hebben. Mag ik aannemen dat ik inderdaad gratis Spotify Premium heb?
m vr gr 


Na dit alles gestuurd te hebben. Mag ik aannemen dat ik inderdaad gratis Spotify Premium heb?
m vr gr 

Goedemorgen @Hunts, zoals ik eerder aangaf is de informatie die je van de helpdesk van XS4ALL hebt ontvangen hierin leidend, het spijt me dat ik daar niet iets anders van kan maken. Als je het hier niet mee eens bent, moet ik je adviseren om nogmaals contact op te nemen met de helpdesk van XS4ALL.


Goedemorgen JanZ_
Dank voor je bericht op de vroege zondagmorgen. Ik moet zeggen dat ik er niets meer van begrijp. Ik zie bij jullie gegevens over mij die jullie van xs4all.nl hebben gekregen dat ik gratis abonnee ben van Spotify Premium. Dat blijkt uit de accountgegevens die ik heb opgestuurd in dit topic. Zelfs op  mijn KPN rekeningen die ik al herhaaldelijk heb betaald staat duidelijk : gratis spotify premium. KPN zegt dus duidelijk waar het op staat. U bent gratis abonnee. 
wat heeft XS4all hier nu mee te maken. Wat kunnen die hieraan nog doen. Het is hiermee toch een intern KPN probleem, dat ik graag opgelost zou willen zijn. Ik betaal ervoor en krijg het niet..Nu moet ik nog steeds naar die vreselijke reclame op maximale sterkte bij Spotify Free luisteren. 
Lossen jullie aub dit interne probleem op. 
m vr.gr


Graag gedaan @Hunts. Helaas kan ik je met alle goede wil niet van een ander antwoord voorzien, het spijt me. Klanten die nog een oud XS4ALL abonnement hebben (zoals jij) die kunnen nog altijd terecht bij de helpdesk van XS4ALL. Zij weten hoe je XS4ALL abonnement is opgebouwd en waar je recht op hebt en waar je niet recht op hebt. Je hebt hier contact met ze over gehad en zij hebben aangegeven dat ze sinds 2017 geen gratis Spotify meer aanbieden. Hoe vervelend ik dit voor jou ook vind, daar kan ik niks anders van maken en er ook niet voor zorgen dat je alsnog gratis Spotify Premium ontvangt. Ik begrijp heel goed dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar hier zul je het helaas wel mee moeten doen. 


Goedemorgen weer. Ja zo wordt het niets. Hoe komen dan in mijn accounts al die voor mij positieve gegevens terecht. Die hebben jullie toch van XS4all? Kun je daar op ingaan?

m vr gr 


Het wordt helaas ook niks, sorry dat ik zo 'duidelijk' ben @Hunts maar nogmaals; de informatie die je hierin hebt ontvangen van de helpdesk van XS4ALL is nu eenmaal leidend, daar kan ik met alle goede wil van de wereld echt niks anders van maken. De XS4ALL helpdesk bestaat nog omdat wij als KPN medewerkers niet bekend zijn met hoe de abonnementen van XS4ALL zijn opgebouwd. Dus wanneer je zo'n pakket hebt (en jij hebt nog zo'n pakket) dan dien je bij vragen of onduidelijkheden contact op te nemen met XS4ALL. Dat heb jij inmiddels gedaan en zij hebben jou een antwoord gegeven. Ik snap echt heel goed dat je graag een ander antwoord had gekregen, maar ik hoop ook dat je begrijpt dat ik vanaf hier niks kan veranderen aan het antwoord wat je hebt gekregen. Als je het hier echt niet mee eens bent. kan ik je alleen maar adviseren om nogmaals contact op te nemen met de helpdesk van XS4ALL. 


Het wordt er niet duidelijker op. Ik ga hiermee verder. Ik zou toch graag mijn vraag uit mijn vorige bijdrage beantwoord willen zien. In de verdere afwikkeling kan dit voor mij van belang zijn   
OVerigens had ik van xs4all begrepen dat ik wel gratis had. Ik was van ver voor 2017 al abonnee.Die vervalt toch niet alszij dat afscaffen  Van de gratis mogelijkheid voor premium heb ik bij hen weliswaar nooit gebruik gemaakt. 
vr gr 


Het wordt er niet duidelijker op. Ik ga hiermee verder. Ik zou toch graag mijn vraag uit mijn vorige bijdrage beantwoord willen zien. In de verdere afwikkeling kan dit voor mij van belang zijn   
OVerigens had ik van xs4all begrepen dat ik wel gratis had. Ik was van ver voor 2017 al abonnee.Die vervalt toch niet alszij dat afscaffen  Van de gratis mogelijkheid voor premium heb ik bij hen weliswaar nooit gebruik gemaakt. 
vr gr 

Dan kan ik je vanaf hier alleen maar adviseren om morgen even contact op te nemen met de helpdesk van XS4ALL @Hunts, ik hoop dat zij deze vragen wel voor je kunnen beantwoorden. 


Ik ga dat doen. Alhoewel ik denk dat dit een intern  probleem tussen KPN en  xs4all. En dat moet ik oplossen. Maar goed. Gaan we dan maar doen 

vr gr 


Ik heb een gedetailleerde vraag voorgelegd aan XS4all per email. Tot op heden ook niet na herinnering ,heb ik nog geen antwoord gekregen

vr gr 


Ik heb een gedetailleerde vraag voorgelegd aan XS4all per email. Tot op heden ook niet na herinnering ,heb ik nog geen antwoord gekregen

vr gr 

Ik weet niet of ze op mails zullen reageren @Hunts. Zelf zou ik je aan willen raden om gewoon even te bellen (020-3987666). 


 Mijn ervaring is dat ze heel punctueel reageren op emails. Bovendien hebben ze een ontvangstbevestiging van mijn mail gestuurd. Dat zouden ze dan toch niet doen als ze niet reageren. Tot nu nog niets ontvangen. Ik denk dat het moeilijk is. 
vr gr. 


 Mijn ervaring is dat ze heel punctueel reageren op emails. Bovendien hebben ze een ontvangstbevestiging van mijn mail gestuurd. Dat zouden ze dan toch niet doen als ze niet reageren. Tot nu nog niets ontvangen. Ik denk dat het moeilijk is. 
vr gr. 

Wacht dat dan nog eventjes af @Hunts.

Mocht het toch te lang duren, dan weet je dat altijd nog even kunt bellen. 


Zojuist uitgebreid telefonisch contact met xs4all gehad. Was wel een uitzoekerij. Hun verhaal is:

ik heb de aanbieding van gratis premium nooit geeffectueerd. Dit moest binnen 5 jaar. Daarom is dit vervallen. Dit klopt dus niet met de gegevens die KPN van xs4all heeft ontvangen. Dit blijkt uit het feit. dat in mijn KPN account staat : gratis abonnement Verder staat hetzelfde in mijn spotify acount. En tot slot. Ik betaal er nu voor want in mijn maandelijkse KPN rekeningen staat : gratis premium abonnement. 
 XS4all.nl zegt dat zij ook niet snappen hoe dit kan. 
zij adviseerden mij verder om naa rkpn.com/spotify actveren te gaan om te proberen. Heeft dit zin? Ik ben bang dat ik dan de betaalde versie krijg en dan is de verwarring helemaal compleet   
Graag uw reaktie. 
 


Reageer