Skip to main content

Ik ben de weg kwijt voor wat betreft spotify. Ik heb een KPN abonnement tv,internet,bellen. Ik weet niet of hier spotify premium bij hoort. Zo ja. Hoe kan ik spotify dan oproepen. 
vr gr. 

Goedemorgen @Hunts!
Als XS4ALL aangeeft dat je hier binnen 5 jaar gebruik van had moeten maken maar dit niet is gebeurd, vermoed ik dat activeren via https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm dan ook niet gaat werken. En als het wel gaat werken dan zul je inderdaad de betaalde versie krijgen. 

Wat betreft de gegevens; toen KPN de XS4ALL klanten heeft overnam, zijn de abonnementen precies hetzelfde gebleven. De informatie hier in mijn systemen komt rechtstreeks van XS4ALL. Omdat het een oud pakket is, staat er inderdaad bij dat Spotify Premium 'gratis' is. Maar omdat dit dus niet binnen die 5 jaar is geactiveerd, is dit komen te vervallen. Hopelijk weet je nu wel waar je aan toe bent. 


Nou. Ik vind het allemaal wel wat karig. X#4all maakt een fout door de verkeerde accountgegevens over te dragen  en dan nu. Sorry foutje bedankt. 
ik weet nu wat me te doen staat. Berusten maar. 
 


Beste JanZ_
Hoe gaat het nu verder?  In alle desbetreffennde accounts en op mijn maandelijkse kpn rekening staat nog steeds dat ik een gratis abonnement heb op spotify premium. Is de zaak nu rond?
graag uw reactie


Hoi @Hunts.

Ik hoop niet dat in de herhaling val maar je hebt simpelweg geen recht meer op gratis Spotify Premium. Je hebt een oud XS4ALL abonnement en daarom heb ik je doorverwezen naar de helpdesk van XS4ALL. Zij hebben jou van een antwoord voorzien en daar kan ik met alle goede wil van de wereld niet iets anders van maken. 

 

Nou. Ik vind het allemaal wel wat karig. X#4all maakt een fout door de verkeerde accountgegevens over te dragen  en dan nu. Sorry foutje bedankt. 
ik weet nu wat me te doen staat. Berusten maar. 
 

Hoe vervelend ik het voor jou persoonlijk ook vind, er zit in dit geval niks anders op dan je berusten in het antwoord dat je van XS4ALL hebt gekregen. 


Beste JanZ_
natuurlijk. Ik begrijp heel goed dat u  niet anders kunt. Sans rancune. 
Maar van xs4all begrijp ik dat niet. Ik heb zoals zij zelf aangeven destijds niet op hun aanbieding gereageerd gedurende 5 jaar. Dat betekent dat zij na die periode honderden Euros hebben overgehouden die ze mij niet hebben hoeven uitbetalen. Een ietsje meer coulance was wel op zijn plaats geweest.  
enfin. Vr gr 


Waarom staat er opmijn facturen nog steeds dat ik gratis spotify premium heb. Dat is toch raar?


Goedemorgen @Hunts!
Als XS4ALL aangeeft dat je hier binnen 5 jaar gebruik van had moeten maken maar dit niet is gebeurd, vermoed ik dat activeren via https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm dan ook niet gaat werken. En als het wel gaat werken dan zul je inderdaad de betaalde versie krijgen. 

Wat betreft de gegevens; toen KPN de XS4ALL klanten heeft overnam, zijn de abonnementen precies hetzelfde gebleven. De informatie hier in mijn systemen komt rechtstreeks van XS4ALL. Omdat het een oud pakket is, staat er inderdaad bij dat Spotify Premium 'gratis' is. Maar omdat dit dus niet binnen die 5 jaar is geactiveerd, is dit komen te vervallen. Hopelijk weet je nu wel waar je aan toe bent. 

Zie bovenstaand bericht @Hunts, dat is de enige verklaring die ik hiervoor kan bedenken. 


Nog 1 keer dan en dan schei ik er mee uit. Die overname verhalen zijn toch niet relevant. Ik heb nu geen gratis premium. Haal het dan van mijn rekening af.  Dit zijn toch foutieve facturen dan?  
vr gr. 
 


Reageer