Skip to main content

Bij Freedom.nl kost  internet voor 1.000mb +Tv +2 ontvangers, 54 euro per maand

 

KPN vraagt voor internet voor 100mb +Tv +2 ontvangers, 74 euro per maand.

240 euro (528 gulden) per jaar duurder + de verbinding is bovendien slechter dan bij xs4all.nl

 

Heeft KPN geen goede aanbieding?

Hallo @KPN_NPK , ik kom bij Freedom op heel andere bedragen uit, zie onderstaande screendump:

Ik kom dus op €104 per maand.

Zelf heb ik bij KPN internet (1Gigabit, vaste telefoon, tv voor €69,50 per maand, extra tv zou €5 per maand kosten dus totaal €74,50 per maand, dat is een stuk goedkoper dan €103,95 per maand.

Ik begrijp dus niet hoe jij bij €54 per mand komt?

 


Ik kom bij KPN met 100 Mb/s (47,50)+ 2 tv ontvangers (15,00) op 62,50 (na de kortingsperiode).

de verbinding is bovendien slechter dan bij xs4all.nl

Afgezien van Ziggo maken ook álle providers gebruik van hetzelfde netwerk (DSL, FttH) als kpn.

xs4all bestaat niet meer. Freedom is een heel nieuw bedrijf opgericht door ex xs4all medewerkers en enkele ex-klanten.

Freedom maakt voor televisie gebruik van de app van Canaldigitaal. Daar zitten minder zenders in dan in KPN iTV. ( Discovery, TLC, Eurosport en Animal Planet ontbreken oa)

We leven in een land met keuze. Gelukkig.


Waar red jij 1000/1000 plus 2 TV ontvangers voor 54 euro bij Freedom, ik geloof daar niks van dat het een normale maandprijs is.

En KPN 100/100 met twee ontvangers kost je 62.50, krijg je er gratis opnemen bij, dit bij het nieuwe hussel, en als nieuwe klant op dit moment de eerste 6 maanden 40 euro.


Bij Freedom.nl kost  internet voor 1.000mb +Tv +2 ontvangers, 54 euro per maand

Kan je eens een screenshot plaatsen van die "aanbieding". Freedom is by far de duurste provider van Nederland en dus kan ik me dit echt niet voorstellen.


Freedom is een prima provider, maar zeker niet de goedkoopste, dus prijs lijkt me niet correct.

Ik ben na een huiselijke ruzie direct teruggegaan naar XS4all. De TV functonaliteit van Canal digitaal is zo slecht (opnemen, terugspoelen, app etc etc) dat dit voor de TV kijkende huisgenoten onacceptabel was. Zie ook de consumentenbond rating.


Bij Freedom.nl kost  internet voor 1.000mb +Tv +2 ontvangers, 54 euro per maand

Kan je eens een screenshot plaatsen van die "aanbieding". Freedom is by far de duurste provider van Nederland en dus kan ik me dit echt niet voorstellen.

Het kan wel hoor. Als je in een bepaald gebied woont krijg je 1000/1000 voor €49,-. TV is €15,95 +. €4 voor een extra ontvanger. De eerste 3 maanden zit je dan op €53,95.  TS heeft dus gelijk voor de eerste 3 maanden ;-)

Maar dat geldt dus maar voor de eerste 3 maanden en is exclusief activatie kosten van €25. Maar dan zit je dus wel met CD opgescheept. 

Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om over te stappen. Zeker niet als je in een WBA gebied woont. 


Tja als je met de korting rekend kan ik het ook, Bij KPN kost de 1000/1000 met twee TV ontvanger maar 40 euro per maand, stuk goedkoper dan Freedom hoe kan dit.

KPN geeft je het 1000/1000 de eerste 6 maanden voor 25 euro, daar 15 euro voor de 2 TV ontvangers bij en je bent er.

En de freedom.prijs is op het Tweak netwerk zeker?


Nu nog graag een reactie van @KPN_NPK 


Interactieve Televisie
Basis € 15,95 per maand.

1 extra ontvanger 4,00 per maand.

Internet 1.000 mb
 € 49,- per maand, zonder kortingen.

Samen 68,95  maar wel 1.000 mb snelheid up en down,  i.p.v 100mb

 

Heeft KPN een betere aanbieding?


 

 

Heeft KPN een betere aanbieding?

jazeker, alhoewel het maandbedrag zonder korting een paar euro duurder is, wordt dat ruimschoots goedgemaakt door 6 maanden 32,50 korting bij kpn versus 3 maanden 15 eur korting bij freedom. Dat is 3,5 jaar voordat kpn 3,50 per maand duurder wordt. 

En dat kun je zelf gewoon bij elkaar klikken op de kpn site.


Internet 1.000 mb
 € 49,- per maand, zonder kortingen.

Heb je een screenshot?

Deze prijs van €49,- is niet op een glasvezelaansluiting van KPN Netwerk.


Internet 1.000 mb
 € 49,- per maand, zonder kortingen.

Heb je een screenshot?

Deze prijs van €49,- is niet op een glasvezelaansluiting van KPN Netwerk.

Klopt. Hier staat een overzicht wat je betaalt. Via de lijnen van KPN kost dat grapje €84 i.p.v. €49.

@KPN_NPK kan het dus nooit voor €49 geleverd krijgen als hij nu via KPN glas geleverd krijgt. 


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

Hallo @KPN_NPK KPN kan zeker leveren voor €82 zoals Freedom vraagt, maar KP:N vraagt ‘slechts’ €57,50 voor een Gigabitverbinding.

 


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

En belangrijke vraag: heb je nu glasvezel via KPN?


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

Lijkt mij dat iedereen zijn eigen prijs mag en kan bepalen, en of KPN er veel of weinig aan verdient maakt niet uit, ze zijn op het gebied van de TV weer goedkoper dus verdien Freedom daar dan teveel aan.🙀🙀


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

Lijkt mij dat iedereen zijn eigen prijs mag en kan bepalen, en of KPN er veel of weinig aan verdient maakt niet uit, ze zijn op het gebied van de TV weer goedkoper dus verdien Freedom daar dan teveel aan.🙀🙀

En als je dan weet dat het Canal Digitaal is dan besef je dat het ‘way overpriced’ is..


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

heb je mijn bericht gelezen? KPN is de eerste 3 jaar goedkoper en daar een paar hele euro's duurder, lijkt me heel erg concurrerend.


Dus KPN kan geen 1.000 mb leveren voor een vergelijkbaar bedrag? Dan verdient KPN heel veel geld aan de geleverde MB ‘s, waar ook nog eens je TV mb ‘s vanaf gaan.

Lijkt me een correcte conclusie.

heb je mijn bericht gelezen? KPN is de eerste 3 jaar goedkoper en daar een paar hele euro's duurder, lijkt me heel erg concurrerend.

Ik neem aan dat je 3 maanden bedoelt i.p.v. 3 jaar.