Skip to main content

Ik wil graag weten  of Ziggo mijn contract bij kpn heeft op gezegd die loopt 15-12-2023 af normaal krijg ik bericht van kpn dat mijn contract wordt opgezegd door ziggo maar heb nog steeds niks gehoord 

Als je contract afloopt en je hebt verder geen overstap in gang gezet, kan je vanaf die datum vrij overstappen of verlengen. Je had waarschijnlijk een jaarcontract.

Het is niet zo dat de diensten van KPN na die datum ineens stoppen. Als je bij KPN blijft, kan je gewoon verder internetten zonder dat je er iets voor hoeft te doen.


Ik wil graag weten  of Ziggo mijn contract bij kpn heeft op gezegd die loopt 15-12-2023 af normaal krijg ik bericht van kpn dat mijn contract wordt opgezegd door ziggo maar heb nog steeds niks gehoord 

Hoi @Theeke 1958 

Als je de overstapservice hebt geselecteerd bij het bestelling op Ziggo, krijg je redelijk snel daarna al een e-mail vanuit KPN, met daarin “Jammer dat je ons gaat verlaten” of iets anders in deze strekking.
Daarin staat dan ook vermeld dat je gebruik maakt van de overstapservice, en dat je abonnement bij KPN pas wordt beëindigd op de dag dat Ziggo actief wordt op je adres.

Het beste kun je nu eerst bij Ziggo checken of de overstapservice wel goed geactiveerd staat bij jouw bestelling, door even te bellen met de klantenservice van Ziggo op: 0900-1884
Dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur.
Is de overstapservice niet goed overgekomen, dan kan een Ziggo medewerker dat alsnog toevoegen bij je bestelling.

Staat het bij Ziggo goed, dan kun je altijd nog even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via 0800-0402
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (op de zondag en feestdagen gesloten).