Skip to main content


 

geachte KPN

ik zeg 2 nummers op met een maand opzegtermijn.

dan krijg ik plots 2 van dit soort mails.

De ander is nog duurder.

 

hebben jullie ergens een “komma” vergeten?

 


m vr gr

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

 

 

Hoi @FerdiH 

Welkom op het forum van KPN.

Dit lijkt mij een wel erg hoog bedrag voor een afkoopsom, dus ik denk dat er ergens iets niet goed is gegaan in het (betaal-)systeem van KPN.

Ik raad je ook sterk aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Facturatie en Betalingen en je wordt doorverbonden met de juiste afdeling.

Een medewerker van deze afdeling kan dan met je meekijken, en in actie komen om het één en ander voor je op te lossen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten

Hoi @FerdiH, welkom hier. Goed dat je dit meld! We hebben het nagekeken en dit blijkt een weergavefout. Het goede bedrag staat in de systemen maar is door een verstoring verkeerd in de mail terecht gekomen. Op dit moment wordt die verstoring opgelost zodat dit niet verder gebeurd. 

Betekent dat er voor de daadwerkelijk betaling niets aan de hand is. Maar voor je administratie krijg je wel zo snel mogelijk een nieuwe mail met het juiste bedrag van ons. 

Excuses voor het ongemak, Ferdi!


Hoi @FerdiH, welkom hier. Goed dat je dit meld! We hebben het nagekeken en dit blijkt een weergavefout. Het goede bedrag staat in de systemen maar is door een verstoring verkeerd in de mail terecht gekomen. Op dit moment wordt die verstoring opgelost zodat dit niet verder gebeurd. 

Betekent dat er voor de daadwerkelijk betaling niets aan de hand is. Maar voor je administratie krijg je wel zo snel mogelijk een nieuwe mail met het juiste bedrag van ons. 

Excuses voor het ongemak, Ferdi!

 

Hoi @Erik van KPN 

Dat wist ik als mede klant nog niet.
Maar er is dus een verstoring binnen jullie systeem, waardoor er foutieve bedragen in de mails worden weergegeven.

In dat geval is het voor TS @FerdiH niet nodig om telefonisch contact op te nemen, aangezien hij vanzelf een correcte mail krijgt met het juiste bedrag daarin vermeld.


Werd ook net bekend, dus toen heb ik het topic maar gelijk opgepakt 🙂 Dan is het ook gelijk duidelijk.


Reageer