Skip to main content

Beste KPN, 

 

Mijn factuur van november was door omstandigheden onbetaald. Als ik niet uiterlijk 6-12 zou betalen, zou ik afgesloten worden en €33,88 heraansluitkosten moeten betalen. Met veel moeite de mogelijkheid gevonden de factuur op 6-12 te laten betalen, hier heb ik een betaalbewijs van. Ondanks dat dit nog optijd gedaan is op mijn factuur van december €33,88 heraansluitkosten erbovenop gerekend wat uit komt op een factuur van €122,68.. een enorm bedrag. Een klacht ingediend en na bijna een maand eindelijk telefonisch contact gehad, waarbij ik enorm onvriendelijk “geholpen” ben. Ik kreeg te horen dat hier niets aan te doen is, er niemand anders over te spreken is en ik dan maar optijd had moeten betalen… werkelijk belachelijk hoe hier met een (al jaren) klant omgegaan werd.. daarbij ben ik zogenaamd afgesloten geweest, terwijl ik mijn telefoon wel constant ben kunnen blijven gebruiken… ik heb niet de mogelijkheid deze factuur die vandaag betaald moet worden te voldoen, daar er net weer een factuur van +€90 is afgeboekt. teruggebeld worden kan morgen pas.. ik wil dit graag eindelijk opgelost hebben, en niet zomaar €33,88 betalen terwijl ik al zoveel betaal. Ik hoop hier zsm antwoord op te krijgen en eindelijk eens geholpen worden..

Het beste kun je morgen, onder werktijd even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen @Sylvana97 

Binnen dit forum kunnen dit soort zaken niet opgelost worden.