Skip to main content

Hallo, inmiddels 2 herinnering e-mails ontvangen dat ik mijn TV ontvangers moet retourneren. In de 2e mail staat dat er 1 ontvangen is en de ander nog niet;

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

TV ontvanger

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

TV ontvanger

 

Terwijl beiden TV ontvangers zijn verstuurd in de originele KPN doos op 08-03-2023;

 

Kunt u mij verder helpen? Bvd

Hallo @Bart70 vooral het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeeeeeel goed bewaren.

 


Dank voor de tip en doe ik :)


Zie nu net in mijn PostNL app dat er vandaag een retourdoos binnen komt van KPN, terwijl dus alles al retour is.


Hallo @Bart70, de retourdoos kun je uiteraard negeren. Je kunt immers geen apparatuur retour sturen die al retour is. Ik heb hier nu in de administratie aangegeven dat de apparatuur reeds keurig retour is gekomen. 


Goedemorgen Jeroen, dank voor je antwoord en voor de snelle oplossing! Grt  Bart 


Hoi Jeroen / KPN, ik heb vandaag wederom een herinneringsmail ontvangen en hierbij wordt nu gevraagd om; modem 2x KPN TV+ Box.

Zoals eerder aangegeven zijn beiden geretourneerd op 08-03-2023.

Kunt u mij wederom verder helpen? Alvast dank.

 

We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder leest u hoe u dit doet. Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!

Stuur deze apparatuur alstublieft nog aan ons terug:

Modem

2x KPN TV+ Box


Zoals ik al eerder schreef is in de administratie aangegeven door mij dat alle apparatuur teruggestuurd is. De ontvangen brief kun je dan ook verder negeren. @Bart70Â