Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een andere provider en heb de kpn modem en tv box teruggestuurd. Ik krijg nu de laatste weken telkens een mail dat ik nog een tv box moet terugsturen, maar die heb ik helemaal niet.

In het verleden heb ik wel 2 tv boxen gehad, maar een paar jaar geleden toen Telfort (waar ik bij zat) overging in kpn kreeg ik volgens mij 1 nieuwe tv box en heb er toen voor zover ik me herinner nooit meer 2 gehad. Ik heb thuis overal gezocht, maar ik heb hem echt niet.

Welkom op de community @ErikStort, als je alle apparatuur die je had al teruggestuurd hebt is er weinig meer terug te sturen inderdaad. Als je de verzendbevestiging van PostNL nog hebt is dat voldoende. Dan heb je bewijs dat je alles hebt teruggestuurd. 

Had je alle apparaten in 1 doos teruggestuurd? Het kan gebeuren dat 1 apparaat gemist wordt bij het scannen. Het apparaat is dan wel ontvangen.


Ik heb wel de bevestiging van KPN ontvangen dat ze een modem en tv ontvanger hebben ontvangen. Dat klopt met wat ik heb opgestuurd. Maar er wordt dus gevraagd om een tweede tv ontvanger, en die heb ik dus niet. Ik blijf maar herinnerings e-mails krijgen en heb een paar dagen geleden ook een herinneringsbrief ontvangen. Een beetje vreemd dat in al die herinneringen geen contact informatie is te vinden om mijn kant van het verhaal even te laten horen om dit op te lossen. KPN kan me oneindig herinneringen blijven sturen, maar dat verandert niks aan het feit dat ik geen tweede ontvanger heb. Ik kan dat blijkbaar alleen via dit forum melden.


Dat gaat niet alleen via deze weg, dat kan ook telefonisch (0800-0402). Bellen is altijd het snelste. Wij hebben wat dat betreft geen andere mogelijkheden dan dat zij hebben.

Als het telefonisch niet lukt kan ik ook kijken, dat kan ik nog niet want er staat niets op je profiel. Als je die volledig invult kan ik er een blik op werpen.


Reageer