Skip to main content

Ik heb al mijn apparatuur geretourneerd maar krijg desondanks een mail met het verzoek om de t.v. ontvanger te retourneren.

Het modem blijken ze wel ontvangen te hebben.

Alles zat in 1 doos ook de wifi versterkers die eigenlijk niet terug hoefde heb ik erin gedaan.

Compleet met adapters,

Inmiddels KPN gebeld en daar doen ze nogal lacherig over van het komt wel goed.

Ik ben benieuwd want ik moet ook nog het teveel betaalde abonnement 56,59 terug krijgen.

Hoi @Marann. Als eerste mijn excuses voor deze late reactie. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alles al retour hebt gestuurd. De WiFi versterkers hoeft inderdaad niet retour. Je mag deze mail als niet verzonden beschouwen. Verder ontvang je nog een slotfactuur waarop de eventuele laatste verbruikerskosten en het te veel betaalde abonnementskosten met elkaar verrekend worden. Soms kruisen de opzegging van je abonnement en onze normale maandelijkse factuur elkaar. In dat geval ontvang je eerst nog een normale factuur. Pas daarna ontvang je de laatste factuur en eindafrekening.


Als de wifi apparatuur niet terug had gehoeven dan heb ik er dus nog recht op.

Wilt u het ook in dit geval dus terug sturen naar mij?

De reden was dat mij verteld was dat het ook terug moest.


Heb je deze wifi versterkers zelf aangeschaft in onze webshop? Want in dat geval zijn ze van jou omdat je er voor hebt betaald. 

 


Nee ik had ze GEKREGEN vanwege de zeer slechte verbindingen.


Ah oke, dat was niet duidelijk voor mij. In dat geval moet het wel retour gestuurd worden. Mijn excuses voor deze verwarring. 


En weer gaat het fout bij KPN.

Eindfactuur gekregen, geen kosten gemaakt en al helemaal geen extra kosten.

Factuur die onterecht betaald is gaat over de periode 09-02 - 08-03. € 56,95 en je krijgt terug

periode 17-02 - 08-03 € 40,42. Let wel, op 10 februari was alles al afgesloten dus internet, t.v. en telefoon

Zelf zou ik de overboeking terug kunnen halen, maar met het fatsoen wat ik heb, heb ik netjes de eindafrekening afgewacht. MET ALLE GEVOLGEN VAN DIEN!!!!

Inmiddels alweer gebeld en nou dat moeten we uitzoeken hoor, misschien een foutje van de computer.

Jaja de computer maakt dus alleen fouten als KPN terug moet betalen, nog nooit meegemaakt dat de computer te weinig afschreef van de klant, dat was altijd teveel van 5,-- per maand tel maar uit.

Ik hoop dat maandag mijn € 56,95 op de bank zijn teruggestort.

NIETS HEB IK AL


@Marann Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie inderdaad dat je op 10 februari een mail hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat jouw internetaansluiting niet meer werkt. Op de factuur zijn de kosten vanaf 17 februari gecorrigeerd. Ik zal het resterende bedrag handmatig crediteren, alleen weet ik niet of dat nog wordt meegenomen op deze slotfactuur. Het kan dus zijn dat je het resterende bedrag nog apart teruggestort wordt op jouw rekeningnummer.  


Ik hoop dat dit niet nog een maand gaat duren want ik heb nog steeds NIETS ontvangen van KPN.

Moet de klant eens proberen dan vliegen de aanmaningen om je oren heb ik gehoord van een kennis.


Goedemiddag.

Helaas nog steeds niet het volledige bedrag gestort gekregen.

U had beloofd om het bedrag handmatig te crediteren.

Op dit moment maar  € 40,42 terug gekregen in plaats van € 56,59.

Wanneer wordt het overgemaakt????


Ik zal het resterende bedrag handmatig crediteren, alleen weet ik niet of dat nog wordt meegenomen op deze slotfactuur. Het kan dus zijn dat je het resterende bedrag nog apart teruggestort wordt op jouw rekeningnummer.  

Ik heb het bedrag inderdaad handmatig gecrediteerd. Zoals ik al eerder aangaf in het gesprek wist ik niet van te voren of het nog werd meegenomen op jouw slotfactuur. Uit jouw laatste bericht begrijp ik dus dat dit niet is gebeurd. Dat betekend dus dat het resterende bedrag nog wordt terug gestort. Dit kan (maximaal) een maand duren.


Dat dit maximaal 1 maand zou kunnen duren vind ik totaal onzin.

Als ik nu iets overmaakt dan staat het binnen 1 à 2 dagen op de rekening.

Dit verwacht ik ook van KPN.

Ik heb het fatsoen gehad om het geld niet terug te laten storten door mijn bank, dan ga ik ervan uit dat KPN zich ook eens een keer van de fatsoenlijke kant laat zien.

Ik neem aan dat ik het restant uiterlijk maandag op mijn rekening heb staan.

We leven in 2023 en niet in de jaren, 60 toen alles nog zolang duurde.


@Marann ik snap dat dit lang voelt. Vooral gezien een tikkie dezelfde dag verwerkt wordt. Maar sneller dan door @Vikash aangegeven lukt het niet het bedrag terug te storten. 

Ons betaalsysteem verwerkt teruggegeven bedragen alleen op de factuur. De factuur wordt iedere maand op dezelfde tijd opgemaakt. In dit geval is het bedrag in de systemen gezet nadat de factuur van deze maand al was opgemaakt. 

Om die reden kan ik helaas niks voor je doen om de vergoeding te versnellen. Mijn excuses hiervoor.


Uw woorden waren dat U het handmatig had gecrediteerd.

In dat geval had het allang op mijn rekening moeten staan.

Wederom leugens!!

Wat een in en in slecht bedrijf!!