Skip to main content

15/04-2024 Mail KPN: “We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen.”

Al diverse malen contact met KPN hierover gehad. Het desbetreffend pakket is nooit door mij in ontvangst genomen. Het pakket is door de PostNL afhaallocatie aan KPN geretourneerd en op 26 maart j.l. door KPN ontvangen op Westvlietweg 7 2491EA Den Haag.

NB KPN is hierover niet per mail bereikbaar (mail van 15/04 is no reply) en de wachttijd bij 0800-0402 is een kwartier. Kortom een slechte dienstverlening van een communicatiebedrijf! 

 

15/04-2024 Mail KPN: “We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen.”

Al diverse malen contact met KPN hierover gehad. Het desbetreffend pakket is nooit door mij in ontvangst genomen. Het pakket is door de PostNL afhaallocatie aan KPN geretourneerd en op 26 maart j.l. door KPN ontvangen op Westvlietweg 7 2491EA Den Haag.

NB KPN is hierover niet per mail bereikbaar (mail van 15/04 is no reply) en de wachttijd bij 0800-0402 is een kwartier. Kortom een slechte dienstverlening van een communicatiebedrijf! 

 

Vul hier even je gegevens in: https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan een moderator het afmelden bij de juiste afdeling, mocht je nog een trace of bestel nummer mummer hebben van het niet aangenomen pakket zet die er ook even bij.
Dit kan bij het kopje: Persoonlijke opmerkingen (Privé) in je profiel.


Dank voor de info. Ik heb mijn gegevens achter gelaten in het KPN forum profiel. Hopelijk pakt KPN het nu wel goed op.


Hi @AGKu,

Het lijkt er op dat jouw retourzending niet goed gekoppeld is aan jouw klantnummer, waardoor er nu ten onrechte herinneringen worden verzonden. Dit wordt gedaan door een geautomatiseerd systeem, dus ik kan dit niet voor je stopzetten.

Weet wel dat je deze herinneringen volledig mag negeren. Excuus voor de verwarring die hierdoor is ontstaan!


Reageer