Skip to main content

Hallo 

Jullie moeten echt iets doen aan de service bereikbaarheid, ons probleem is dat we 2 nieuwe tv kastjes hebben gevraagd via de KPN winkel in Helmond omdat de de KPN via email niet bereikbaar is .we hebben de tv kastjes ontvangen en 2 retour gegeven via primera Helmond ,op advies van de KPN winkel Helmond. We hebben allang 3 tv kastjes ,  1 is pas ongeveer 2 jaar en doet het goed dus maar 2 aangevraagd en gekregen. en nu sturen jullie bericht over 3 kastjes terug . Zijn 2 keer naar de KPN winkel geweest daar zeggen ze hoef je niks naar te doen en nu weer een mail voor het 3 de kastje . heb met jullie robot gemaild en zou terug gebeld worden niks dus . Ik hoop dat het snel opgelost word . 


Groetjes Piet


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Je kunt jouw telefoonnummer beter weghalen, dit is een publiek forum.


Hallo @Piet zes, wat een gedoe steeds die brieven met het verzoek om apparatuur retour te sturen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik hier in de administratie aangeven dat de apparatuur retour is en het verder allemaal correct is qua hoeveelheid tv-ontvangers. 


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank voor de gegevens @Piet zes. In de administratie heb ik aangegeven dat de apparatuur reeds retour is. Mocht je nog herinneringen krijgen kun je die verder negeren. 


Reageer