Skip to main content

Ik heb meer dan twee weken gelden gevraagde spullen retour gestuurd ivm gewijzigd abonnement. Heb track and tracé verzendbewijs. Krijg nu voor de derde keer een mail met de vraag waar de spullen blijven. Kunnen jullie dat stopzetten aub.? Wat hebben jullie nodig? Track and tracé nummer? 

Geen paniek @Willem6405 
Zolang je het trackandtrace bewijs hebt is er niets aan de hand.

Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun kunnen ze er een melding van maken.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Oke, als er (nog) niet aan de hand is, met dat track en trace bewijs, wacht ik nog wel af. Maar leuk is het niet, dat als je meteen netjes doet wat er gevraagd wordt om terug te sturen en dan binnen 14 dagen drie keer een mail krijgt dat je als nog de de boel moet opsturen. Dat komt wantrouwend, bijna dreigend over…. En zoals gewoonlijk bij moderne klantenservice, komt die mededeling van een no reply adres zodat je niet even kunt uitleggen wat er aan de hand is en een kopietje mee kunt sturen van het track en trace bewijs.


Hi @Willem6405! Inderdaad niet prettig, zeker als je het al netjes teruggestuurd hebt. Je kunt de berichten inderdaad negeren, wellicht duurde het even voordat de apparatuur bij ons aan is gekomen. 

Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun kunnen ze er een melding van maken.

Dit is ook een optie! Dan kan ik doorgeven dat de apparatuur retour is en krijg je geen herinneringen meer. 🙂


Nee, niet nodig, komt vast goed. Als u dat zegt, geloof ik dat wel.