Skip to main content

Deze zijn een paar weken geledenĀ al retour gestuurd. Ik kreeg via de chat met een van jullie medewerker een retour adres waar ik het pakket met jullie apparatuur kon terug sturen. Waarom krijg ik dan elke keer een mail met dat ik het Terugsturen apparatuur?

Ik heb op 8-3-2023 Om 16: 46 uur de apparatuur van KPNĀ retour gestuurd. En nu krijg ik elke keerĀ e-mails of ik de apparatuur terug wilt sturen.Ā Gaan jullie datĀ controleren of jullie die hebben ontvangen?

Ā 

šŸ˜€

Ā 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Admin: samengevoegd met eigen topic


Hi @Laurensje! Hoe lang geleden was de laatste e-mail? Als dit meer dan 7 werkdagen na het terugsturen was, vul dan je profiel in.Ā 

Dan neem ik contact op met de afdeling logistiek om de herinneringen stop te zetten. Wil je voor de zekerheid ook in dat geval het Track & Trace nummer in je profiel zetten?Ā 


Hi @Laurensje. We krijgen geen bericht als je je profiel invult. Ik zie nu dat je dit al wel hebt gedaan.

Ik heb in je klantbestand bij ons aangegeven dat de apparatuur al is teruggestuurd. Je mag verdere meldingen hierover als niet verzonden beschouwen.Ā 


Hoi, ik krijg telkens herinneringen per mail met het verzoek 2 TV ontvangers en een modem retour te sturen, maar dat heb ik eind juli al gedaan. Eventueel heb ik het afgiftebewijs van PostNL.


Hoi, ik krijg telkens herinneringen per mail met het verzoek 2 TV ontvangers en een modem retour te sturen, maar dat heb ik eind juli al gedaan. Eventueel heb ik het afgiftebewijs van PostNL.

Hallo @Jolanda123Ā vooral het verzendbewijs heel lang en heel goed bewaren. Voor alle zekerheid een kopie maken en ergens opslaan.

Ā