Skip to main content

Ik heb nieuwe tuners gekregen, de oude mooi ingepakt en ingeleverd bij de KPN shop in Hoofddorp.

Daar zouden ze ervoor zorgen dat het in orde kwam. Nu krijg ik meerdere mails of ik de oude wil terugsturen. Hoe kan ik duidelijk maken dat ik ze reeds ingeleverd heb?

 

groeten, Hein

Oh, komt goed. Een kpn moderator kan dit in je administratie in orde maken. Je hebt wel het inleverbewijs eventueel nog? Normaal hoor je ze via het postkantoor (PTT post?) in te leveren en dan krijg je een verzendbewijs.

Voor de kpn moderator die hier nog komt: vul vast je NAW en klantnummer in. Dan kunnen ze snel aan de slag. Wachtrij tot 3 dagen momenteel.


Hoi @HeinM . Welkom op het forum.

Ik heb nog geen gegevens van jou. Zo kan ik je niet verder helpen.


ik heb het account volgens mij aangemaakt, dus gegevens zouden nu zichtbaar moeten zijn, toch?


Hoi @HeinM 

Alleen de gegevens die je invult in je profiel op het forum mag de moderator mee aan de slag. Dat is tevens je toestemming. 

De gegevens van je KPN Account mogen en kunnen niet ingezien in verband met de privacy regels. 

Klik op deze link voor het invullen van je profiel. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hier hetzelfde, al een tijdje geleden door m'n vrouw netjes in laten leveren bij postnl-punt. Anderhalve week later krijg ik alsnog een herinnering.

Helaas is ze het kleine stickertje dat je als bewijs krijgt kwijt. En nergens, op geen enkele manier is KPN bereikbaar voor dit probleem, dus ik kan niet eens doorgeven dat ze het stickertje kwijt is, maar de apparatuur wel is verstuurd.

Overigens heb ik die apparatuur niet eens nodig, heb hier al een tijd een fritz.box in gebruik. De nieuwe apparatuur is dus gelijk ongeopend de kast in gegaan, in de hoop dat ik die na een aantal jaren weer kan terugvinden als KPN weer een nieuwe serie wilt sturen. Doorgeven dat ik die apparatuur niet wil lukt natuurlijk niet (Want hoe moet je ze bereiken)

 


Heel herkenbaar, ik heb helemaal geen bonnetje gekregen bij het inleveren, degene die het aannam vertelde dat hij het in de recycling box ging leggen en dat het in orde was.

Nou, ik heb wederom gekeken naar mijn profiel via de link, mijn gegevens staan erin.

maar ik stop er nu mee, ik heb de nieuwe tuners, ik heb de oude ingeleverd en vind het verder goed zo.

bedankt voor de hulp in ieder geval.

met vriendelijke groet, Hein


@HeinM Ik heb jouw gegevens gevonden in het KPN Forum profiel en het inmiddels doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Het mailtje kan als niet verzonden beschouwd worden.

@Arco Voor jou heb ik hetzelfde gedaan