Skip to main content

Goedemiddag, tot mijn verbazing ontvang ik een herinneringsmail over het inleveren van mijn apparatuur. Ikheb dit al gedaan op 27 november. Ik heb er zelfs een bewijs van. Erg lastig dat dit wordt gestuurd, zeker nu ik in Spanje woon. Even jullie administratie aanpassen 

 

Goedemorgen @Corrie Naumann en bedankt voor je bericht.

Helaas komt dit vaker voor en daarom mag je deze herinnering dan ook beschouwen als niet verzonden. Mocht je onverhoopt toch nog een nieuwe herinnering hierover ontvangen, laat me dit dan via deze weg weten. Ik ga er niet vanuit dat het nodig gaat zijn. Excuses voor het ongemak!


Dank je wel


Goedenmiddag,

Ik krijg een herinnering dat ik apparatuur nog moet inleveren.

Dat heb ik bij de KPN winkel in de Mall of the Netherlands gedaan waar mijn apparaten;            1 modem, 2 tv kastjes en drie afstands bedieningen heb daar ingeleverd, deze zijn ingescand, ik zou een e-mail ontvangen, deze heb ik tot nu toe niet ontvangen.

Gaarne zou ik die nog willen ontvangen,  want ik heb netjes aan mijn plicht gehouden.

Arie B.


Hier het zelfde verhaal, tv kastje retour gestuurd op 18-01-24 en vandaag ook de herinnering.

Norbert


Hoi @Tara14 en @Adriaano , welkom hier op ons forum!

In eerste instantie mogen jullie deze herinnering negeren. Mochten jullie onverhoopt toch nog een nieuwe herinnering krijgen, bel dan even met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402. Of maak hier dan een eigen topic voor aan zodat we je daar verder kunnen helpen :)