Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande gebruiker.

Op 16/3/2023 apparatuur teruggestuurd (op 18/3 ontvangen volgens de track & trace site van post.nl) en vandaag 19/4/2023 een brief om de apparatuur terug te sturen. Kunt u dit corrigeren voor mij?

 

Mvg,

Rob

  

Bewijs van versturen toegevoegd!


Vul je forum profiel aan met je postcode huisnummer en je naam dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.


Dank 

Vul je forum profiel aan met je postcode huisnummer en je naam dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Dank voor de reply, die info is al aanwezig!


Hi @DrBob123,

Het is meer dan duidelijk dat je pakket al is bezorgd bij ons retourcentrum, je mag de herinneringen hierover dus gewoon negeren! Kan zijn dat je hierna nog 1 gaat ontvangen, deze berichten worden automatisch gegenereerd en dat gebeurt soms ook als de apparatuur al lang terug is 😬 Excuus daarvoor!


Beste,

ik heb een week geleden mijn apparaten al retour gestuurd maar heb mijn verzendbewijzen al weg gedaan. Ik krijg een herinneringsmail dat ik ze op moet sturen maar ik heb dat al gedaan. 


Hi @Walfina, als je de apparatuur al retour hebt gestuurd, mag je de herinnering negeren 🙂 Het kan zijn dat je vanuit een geautomatiseerd proces nóg en herinnering gaat ontvangen, ook die mag je dan negeren!