Skip to main content

Ik ontdekt nu juist, dat zelfs na doorgeven van overlijden reeds in mei 2023 mijn moeders account nog altijd actief is en er nog bedragen zijn afgeschreven tot heden! 

Hallo @RonSandbaai gecondoleerd, zie onderstaande link voor een oplossing:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm

Sterkte en succes.

 


Bovenstaande helpt me niet verder want had overlijden reeds in Mei doorgegeven. Er is daarna niks ondernomen door KPN en kosten zijn doorgelopen en zo ook het abonnement. Dus er moet een correctie plaatsvinden met terugwerkende kracht naar 5 mei jl. 

 


Hallo @RonSandbaai spijtig, dan even bellen met de afdeling opzeggingen, 0800 0402.

 


lol, dit gaat niet want ik woon in Zuid Afrika anders had ik dat al wel gedaan. Ik probeer gewoon KPN te bereiken maar is dus onmogelijk en de opzegging is dus al niet goed gegaan. Er is ook geen nummer te vinden wat je kunt bellen vanuit buitenland. 

 


Hallo @RonSandbaai lastig allemaal, vanuit het buitenland kun je KPN tijdens kantooruren in NL bereiken via +31612001200, via X (v/h Twitter) en via Facebook.

Je kunt in het privédeel van je profiel ook de NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN van je moeder ingeven, dan komt een moderator van dit forum er binnenkort op terug als het anders niet lukt.

Succes.

 


Nog gecondoleerd met het verlies van je moeder, @RonSandbaai.

Vervelend dat de opzegging van haar abonnement niet goed is gegaan, terwijl je dit wel hebt doorgegeven. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Daarvoor heb ik wel wat informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens van het abonnement van je moeder: de postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?