Skip to main content

Dag, 

In jullie portaal staat mijn huidige en juiste adres, maar op de factuur staat nog steeds mijn oude adres. 

Hoe kan ik dit aanpassen? 

Dank voor jullie hulp, 

Met vriendelijke groet 

Julie 

Goedemiddag @j.c. wolsak en welkom hier op ons forum :)

 

Met onze portaal bedoel je de MijnKPN omgeving? Maar dat is natuurlijk vreemd dus goed dat je hier melding van maakt, ik werp hier graag een blik op. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Mocht het hier om je mobiele abonnement gaan dan kun je je 06 nummer invullen bij de persoonlijke opmerkingen!


Goedemiddag @JanZ_ 

Dank voor uw antwoord. Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. 

Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn om dit snel aan te passen. 

Met vriendelijke groet. 


Dankjewel voor het aanvullen van je profiel @j.c. wolsak :)

Ik ben meteen eens gaan kijken en in onze systemen staat alles gelukkig goed. Maar ik zie ook je meest recente factuur en daar staat je oude adres nog op vermeld. Daarom heb ik een ticket ingeschoten voor een back office met het verzoek om hier eens naar te kijken zodat je voortaan op de factuur en in MijnKPN het juiste adres te zien krijgt!


Beste @JanZ_ 

Zou je een update kunnen geven van de status van dit ticket? 

Op de factuur voor de maand mei staat nog steeds mijn oude adres vermeld. 

 

Alvast bedankt voor de update. 

Met vriendelijke groet

Julie 


Goedemorgen @j.c. wolsak , ik maak hier opnieuw werk van en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug!


Hoi @j.c. wolsak , mijn excuses want ik was helemaal vergeten nog te vertellen dat ik nogmaals een ticket heb ingeschoten om dit bij de juiste mensen onder de aandacht te krijgen. Zodra ik terugkoppeling krijg of meer weet dan laat ik het z.s.m. weten!


Goedemorgen @j.c. wolsak , ik zie dat je binnen enkele dagen een nieuwe factuur ontvangt en ik houd deze in de gaten. Ik kan nog niet garanderen dat het juiste adres hier al op vermeld zal worden daar ik (nog) geen terugkoppeling heb mogen ontvangen. Weet in ieder geval dat ik dit niet ben vergeten :) 


Hoi @j.c. wolsak , ik zie dat op je nieuwe factuur helaas nog steeds het oude adres wordt vermeld 😞 Ik ga kijken of ik dit op een andere manier voor je kan regelen en houd je op de hoogte!