Skip to main content

Dag beste collega’s van KPN,

Ik ben Juan zijn schoondochter. Juan betaald al langer dan 2 jaar ongevraagd € 9,99 te veel aan Premium Spotify, waar hij niet om heeft gevraagd. Hij heeft geprobeerd al die keren contact op te nemen en dit te stoppen. Telkens wordt ie van het kastje naar de muur gestuurd zonder succes. Juan voelt zich niet serieus genomen en zijn gevoel snappen wij heel erg goed. Nu hopen we echt dat jullie ons willen helpen en dit direct stopzetten. Volgens mij moet dit geen probleem voor jullie zijn als, aangezien anderen (zo te lezen) succesvol zijn opgepakt. 
 

Wij horen graag spoedig van jullie!
 

Ferme groet,

 

Familie Rordriguez

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @JuanJesus, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik zie inderdaad dat er al heel vaak contact is geweest en dat er dingen stopgezet zijn en gecorrigeerd, maar het blijft maar doorlopen. 

Er gaat dus ergens iets niet goed, dus ik snap het gevoel. Ik hoop dat ik die kan veranderen. Ik heb collega van een achterliggende afdeling gevraagd er naar te kijken. 

Mocht ik terugkoppeling ontvangen zal ik dat delen. 

 

 


Nog niet goed !!


Nog niet goed!!


Ik heb zojuist terugkoppeling gehad, dat Spotify nu van het account is gehaald. Die mag dus volgende maand niet meer op de factuur staan. Staat die er wel op, dan hoor ik dat graag. 

Daarbij heb ik december, januari en februari vergoed.