Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben al maanden bezig met kpn en spotify om dit op te zeggen en dit wil maar niet lukken. Elke maand word er via online aankopen abonnement kosten afgeschreven van Spotify en kom hier maar niet van af. 
 

graag hulp!!! Hoe ik dit stop kan zetten 

 

Mvg H.Chhoyeb 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Hi @Hilal32, ik help je hier graag mee want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je blijft betalen voor iets dat je niet meer gebruikt 😕

Zou je nog voor de volledigheid de laatste 3 cijfers van je IBAN in willen vullen in je profiel? Dit kan in het veldje voor ‘persoonlijke opmerkingen'. Als je mij hier even laat weten dat je dit gedaan hebt, ga ik voor je aan de slag!


Hallo maja, 

 

ik heb gedaan wat je vroeg!

 

mvg Hilal


Bedankt @Hilal32!

Er valt mij nog even iets op: Spotify staat al geruime tijd op je factuur voor mobiel, maar de opzegging van Spotify per juni is gedaan voor Spotify onder je internetabonnement. Daar was Spotify actief sinds maart. Was het de bedoeling dat je 2 keer een Spotify abonnement had?

Of was het de bedoeling dat Spotify alleen nog maar bij je internetabonnement actief was en had Spotify via je mobiel toen al weg gemoeten? 

 


Hallo maja,

De bedoeling was dat mij spotify naar mijn internet thuis zou gaan. Maar dit is vanaf moment dat me internet thuis in ging tot nu nog niet gelukt. We hebben van alles geprobeerd. Ik heb aantal dingen gedaan op aanwijzing van medewerkers van kpn.

 

mvg Hilal 


Ok duidelijk, dan lijkt het stopzetten van Spotify via mobiel niet goed gegaan te zijn, ik ga er achteraan @Hilal32!


Hallo maja,

oké top, dank je!

gr Hilal 


Ik heb het bericht ontvangen dat Spotify nu alsnog hélemaal stopgezet is @Hilal32! Zou je hier weer even aan de bel willen trekken als je je volgende factuur ontvangt, zodat we kunnen controleren of Spotify écht weg is?


Hallo maja,

ik zie dat het je idd is gelukt, super bedank!! Ben hier super blij mee. er moet nu wel een compensatie komen voor al die tijd. 
 

gr Hilal 


Ah, super dat je het nu al terug kan zien!

Ik stuur je even een privébericht met een vervolgvraag @Hilal32 


Reageer