Skip to main content

Goedemiddag, ik probeer jullie telefonisch te bereiken, verschillende malen geprobeerd. 3x een half uur in de wacht. Ik probeer eeen status door te krijgen van jullie, wanneer ik een afspraak kan maken. Er zou een mail gestuurd worden maar tot op heden niks ontvangen.

Het gaat om een verhuizing binnen een pand waar de internetverbinding verlegt moet worden.

 

 

Dag @Leo312 Moet de aansluiting op een andere plaats komen?


Klopt, binnen hetzelfde gebouw, vorige week gebeld door netbeheer. In mijn KPN ID kan ik geen afspraak maken. Verhuizing staat gepland voor 20 dec a.s.


In principe moet dat via mijnaansluiting.nl zover ik weet.


Nee, er staat dat de monteur van  KPn de aansluiting gaat wijzigen. 


Bijzonder! Maar het is een zakelijke aansluiting neem ik aan. Je belt toch wel met 0800-0403? 0402 is namelijk voor consumenten. Of is het een glasvezelaansluiting?


Ik bel met het juiste nummer en het is voor consumenten.


Geen glasvezel 

 


Maar hoe heeft u het aangepakt? Gebeld dat ze de aansluiting moesten verplaatsen? kortom hoe ging dat? 


Klopt en vervolgens ben ik gebeld door netwerk beheer, zij zouden mij een mail sturen met uitnodiging voor een afspraak. Sta nu alweer een uur in de wacht... Ik kan geen afspraak maken zegt men, pas 2 dagen voor de verhuizing. Netwerkbeheer gaf aan dat ze de aansluiting op het huidige adres overzetten naar de nieuwe woning. Medewerker van klantenservice zet mij in de wacht, nu inmiddels alweer een half uur in om nog "even" na te kijken of ze nu de juiste actie hebben staan. 


En zojuist is de verbinding door hun verbroken 😡


Hoi @Leo312 en welkom hier op ons forum :)
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Wat is op dit moment de stand van zaken, is het inmiddels gelukt om contact te krijgen?


Contact lukt wel maar het is nog steeds niet geregeld, vandaag 4x contact gehad met klantenservice, er werd bevestigd dat er een afspraak stond dat de monteur vandaag zou komen en dat is niet gebeurd. Vervolgens werd aangegeven dat er geen afspraak meer in stond (was eruit gehaald) en er kon ook geen afspraak gemaakt worden, heb aangegeven dat ik zo een langzamerhand niet meer hoe dit te regelen, verhuisdatum is zonder mijn medeweten vooruit te geschoven en ik word binnen 5 werkdagen terug gebeld.... Lang leve KPN!


Contact lukt wel maar het is nog steeds niet geregeld, vandaag 4x contact gehad met klantenservice, er werd bevestigd dat er een afspraak stond dat de monteur vandaag zou komen en dat is niet gebeurd. Vervolgens werd aangegeven dat er geen afspraak meer in stond (was eruit gehaald) en er kon ook geen afspraak gemaakt worden, heb aangegeven dat ik zo een langzamerhand niet meer hoe dit te regelen, verhuisdatum is zonder mijn medeweten vooruit te geschoven en ik word binnen 5 werkdagen terug gebeld.... Lang leve KPN!

Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan @Leo312?
Dan kan ik, indien nodig, ook even mee gaan kijken. Kortste klapt blijft bellen met de verhuisdesk (0800 0402 bellen en vervolgens aangeven dat je belt inzake een verhuizing).Â