Skip to main content

Wordt echt helemaal gestoord. Vandaag serieuze poging om netflix stop te zetten via kpn!!! nDag 2 weer niet gelukt. Heb al maanden dubbele netflix kosten. Kan het abonnement nergens stopzetten. Heel bandje afgeluisterd met mededeling dat ik met 1 klik (via whatsapp berichtje van kpn) netflix kan stopzetten. Kom gewoon weer in mijn kpn account waar er wederom niks maar dan ook niks staat ergens waar ik deze netflix account uit mijn abonnenment kan halen. Wordt echt nu heel boos en ben bereid na twee dagen alles te hebben gedaan mijn hele knp abonnement op te zeggen. verschrikkelijk dit. Misschien wel de grootste irritatie van deze tijd. bandjes afluisteren, links die niet werken en robots die vragen aan je stellen, maar nergens een persoon aan de lijn krijgen en geen oplossing. ben er zooooooo klaar mee. Wil dat ze bij kpn mij bellen en de het regelen!!! Met 1 klik een netflix afsluiten maar onmogelijk om dit om te draaien. Smerig vindt ik dit!!!!

 

Hallo @kpn hannie ,

Bel nogmaals met 0800-0402. Spreek in "opzeggen"en blijf aan de lijn. 

 


Totaal geen nut, na het horen van bandje, hangen jullie op!!! Jullie zeggen dat het met 1 klik geregeld is, door op knop te klikken die via whatsapp verstuurd wordt, maar knop brengt je gewoon weer op je eigen account, waar je moet inloggen, waar vervolgens weer helemaal geen opties zijn om spotify op te zeggen. Heb gisteren Spotify gebeld op een nummer (gevonden op een wel heel goed verstopte pagina op de tv)!!! en na een uur uitleggen, is het gelukt, het netflix account via kpn te stoppen. Dus tip ga naar je instellingen op je tv,(kan niet meer herhalen hoe je daar komt 😞 maar daar staat ergens een telefoon nummer 0800-0201567 van spotify helpdesk. Die kunnen het ter plekke stopzetten, als je er niet uitkomt. Dus geen dat door aan al die mensen die al maanden met een dubbel abonnement zitten!


Hoi @Forum Hannie, er zijn 2 manier om Netflix stop te zetten.

 

Netflix stopzetten

Er zijn 2 manieren om Netflix te stoppen. Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccount. Let op: In MijnKPN heb je toch de optie om Netflix uit te zetten. Hiermee stopt jouw abonnement alleen niet. Jouw account blijft dan gewoon actief en je blijft hier dan ook voor betalen. Zet jouw abonnement dus altijd stop via Netflix.com/youraccount.

Heb je Netflix bij KPN ná 26 juli 2021 aangezet? Dan kan je Netflix opzeggen via MijnKPN.

 

Netflix stopzetten via MijnKPN

  • Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

Laatste optie is nergens vindbaar op mijn account bij KPN! Tis nu geregeld, maar zeker niet mogelijk op basis van wat je nu schrijft. 

 


Bij welke stap gaat het mis? Je hebt nu geen Netflix meer, dus je hebt inderdaad niet de optie om dit nu op te zeggen. Maar ik ben wel benieuwd welke optie jij al niet ziet. Dan kunnen we dit verder onderzoeken en eventueel onze content daarop aanpassen.