Skip to main content

Ik wil graag mijn spotify premium via Kpn opzeggen, enkel lukt dit niet via de app, en ook niet via de site.

Via de app word ik door verwezen naar een site, deze vraagt mij om in te loggen met de app. Als ik dit doe kom ik telkens terug in het begin scherm van de app.

via de site word ook gevraagd in te loggen met de app, als ik dit doe schiet ik weer terug naar een pagina van Kpn waar ik weer uitgelogd ben. 

Kortom ik kom niet verder.

Graag verneem ik een eventuele oplossing,

bij voorbaat dank!

Hallo @ThomasvdS .

Lukt het ook niet via MijnKPN? 

Dan kun je morgen van 8.00 dit telefonisch opzeggen via 0800-0402.


Hallo @Noordzee,

 

bedankt voor je reactie.

Nee helaas via mijnkpn word ik telkens uitgelogd als ik wijzigingen wil doen bij me entertainment.

 

 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Vanmiddag met KPN gebeld en die zeggen dat ik dat bij Spotify moet wijzigen. Daar lukt dat niet dus net gechat met Spotify en zij zeggen dat ik dat ik dat toch echt in MijnKPN moet wijzigen… Morgen maar weer met KPN bellen…

 


@Jasper68 

Gisteren heb ik met Kpn gebeld. Er is niet een directe optie om verbinding te krijgen met iemand om dit op te zeggen. Na 2 doorverwijzingen door aardige mensen kwam ik bij iemand terecht die het binnen enkele minuten had opgelost. 
 

succes!


Ik heb precies hetzelfde probleem. Vanmiddag met KPN gebeld en die zeggen dat ik dat bij Spotify moet wijzigen. Daar lukt dat niet dus net gechat met Spotify en zij zeggen dat ik dat ik dat toch echt in MijnKPN moet wijzigen… Morgen maar weer met KPN bellen…

 

Is het inmiddels gelukt @Jasper68?


Ik heb vandaag meer dan twee uur gespendeerd om het spotify proefabonnement op te zeggen. 

Helaas werkt alle info via de website niet en de medewerker van KPN geeft aan dat Spotify dat moet doen. Dit terwijl het product is aangekocht bij KPN. Spotify verwijst naar KPN, KPN naar Spotify. Vandaag derhalve een klacht ingestuurd, in de hoop dat dit wordt opgelost.


Wat jammer om te lezen dat het niet gelukt is, @Jvandam! Begrijpelijk dat je een klacht ingediend hebt, hoewel dat niet helemaal de juiste weg is. Mijn collega's zullen het ongetwijfeld voor je oplossing. Mocht je in de toekomst onverhoopt nog eens ergens tegenaan lopen, mag je je vraag ook op het forum stellen. We helpen je graag!