Skip to main content

goedemiddag. ik heb een extra mobiel abonnement afgesloten voor mijn zoon, daarbij ook ZIJN mailadres opgegeven. Nu krijgt hij MIJN facturen in de mail. Ik heb al gekeken in de instellingen en zie dan dat mijn adres als mailadres bekend is, maar dat bij de privacyinstellingen dan weer zijn adres staat genoemd en dat kan ik niet wijzigen.

Ik zie overigens ook dat het een bekend probleem is dat in het forum vaker voorkomt. bij deze het verzoek om het juiste mailadres als factuuradres te gebruiken. 

aangezien KPN het niet prettig vind om mail te ontvangen, maar ik op een openbaar forum mijn gegevens uiteraard ook niet ga delen. hoop ik dat jullie het probleem zo kunnen oplossen. 

2e punt. Ik vind het echt niet kunnen dat je niet kan mailen met KPN. bedrijven zouden verplicht moeten zijn om een mailadres te hebben. het is dat andere providers ook geen mailadres hebben want het zou voor mij reden zijn om over te stappen. 

Dag “klantenservice” ik heb inmiddels vier dagen geleden de vraag gesteld. Helaas is de sercice niet van dien aard dat je dan ook antwoord krijgt. Tip: geef een mailadres dan kunnen jullie op een gepast moment mijn probleem oplossen. 


Hoi @Mdh72, welkom op ons forum!
Het kan hier soms even duren voor je reactie hebt.

Het wijzigen van je factuurmailadres kan op twee manieren, via je MijnKPN en als dat niet lukt via de telefonische klantenservice op 0800-0402


Beste Thomas, als je goed gelezen had, had je gezien dat wijzigen via mijnkpn dus niet gaat om dat het juiste adres al vermeld staat terwijl dat bij de privacygegevens niet het geval is. Kortom. Jullie systeem klopt niet maar dat verandert natuurlijk ook niet als jullie niet lezen. 
 

 


In sommige gevallen gaat dat soms mis lijkt het maar dan is de enige optie dus dit telefonisch te regelen. 


Nou geen service dus. Ik werk overdag dus dan ga ik niet in de wacht staan bij KPN. Maar in de avond zijn jullie. Iet bereikbaar EN er is geen mailadres om dergelijke zaken te regelen. 
 

ik ga proberen tijdens mijn werk te bellen maar ik vind het geen vertoning. Je kan me vaat wel helpen waar ik een klacht lan indienen ?


Dat is niet handig inderdaad, helaas heb ik niet echt een alternatief.
Een klacht indienen kun je via www.kpn.com/klachten