Skip to main content

Met het verhogen van mijn internetsnelheid naar 200 mbits/s is er van alles mis gegaan, waarschijnlijk is door mij(ga ik maar vanuit) ergens een fout gemaakt tijdens het wijzigen.

Graag mijn abonnement aanpassen zoals in dit overzicht van deze factuur, maar dan naar Hussel Internet 200 mbit/s.

Het retour zenden van een extra-tv-ontvanger 5,00 komt dan te vervallen, blijft dus in mijn bezit.

Sorry voor deze problemen,

M.vr.gr.

 

Klantnummer *********** 
Factuurdatum 6 januari 2023
Factuurkenmerk ***********

Overzicht
TV, Internet & Bellen
Abonnement
Periode 06 jan t/m 05 feb
Hussel Internet 100 Mbit/s 49,00→ 200 mbit/s
Extra tv-ontvanger 5,00
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger 10,00
4K Pakket 2,50
Vast telefoonnummer 2,00
68,50


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Bima

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Je kan in dit geval het beste (morgen vanaf 8 uur) bellen met 0800-0402 (gratis).

 

En s.v.p. nooit privé gegevens op een forum vermelden.

Daar kunnen kwaadwillende dingen mee doen en dat wil je echt niet.


Dankjewel, heb ik zelf ook bedacht, alleen die wachttijd!!


Hoi @Bima, fijn dat je profiel is ingevuld! Ik zie nog niet dat je contact hebt gehad, maar ik lees dat je de tweede tv-ontvanger graag wil houden. Als je inlogt op MijnKPN kan je deze weer toevoegen aan je abonnement. Ik hoor graag of het is gelukt. 

Met het opnieuw toevoegen van een tv-ontvanger krijg je wel een nieuwe toegestuurd, je kan deze dan aansluiten en de oude terugsturen. 


Goedemorgen @Bima, ik zag dat je een privébericht had gestuurd, omdat het niet lukte met het wijzigen. Ik heb de wijziging hier doorgevoerd, je krijgt een bevestiging per e-mail.Â