Skip to main content
Beantwoord

Hoe bereik ik KPN Service Plus?

  • 30 August 2024
  • 10 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wil graag weten hoe ik in contact com met KPN service plus. Daar zou in MijnKPN een contactnummer staan, maar die vind ik nergens en als ik 0800-0402 bel, kom ik gewoon in contact met de klantenservice. Als ik dan naar KPN Service plus vraag, krijg ik de wedervraag wat mijn probleem is en waarom ik Service plus wil contacteren. 

Hallo @06jeroen  

 

Je hebt wel een Fritz!Box gehuurd (waar het bij in zit) of een apart Service Plus abonnement afgesloten?, dat abonnement heb je wel nodig om er gebruik van te kunnen maken.
Het gaat daarbij om het contactnummer wat je zelf hebt ingevuld in MijnKPN bij je MijnKPN Profiel.

 

Op de pagina https://www.kpn.com/internet/service-plus kan je dat ook vinden:

Meteen een KPN Service Plus medewerker aan de lijn? Bel met het nummer dat je als contactnummer hebt ingevuld in MijnKPN.

 

 


Ha @06jeroen! Is het gelukt met de tips van GeSp om de collega's te bereiken?


Hoi Marcia, niet helemaal. Maar ik ontdek dat bij het posten van berichten in deze community een oud nummer van mij opduikt. Een nummer wat ik niet meer heb maar wel jaren geleden een KPN id heb aangemaakt. Ik denk dat ondanks dat mijn nieuwe nummer in het contactveld staat, ik niet direct met PLUS in verbinding kom. Misschien moet ik eens een nieuw KPN id aanmaken. 


Heb je wel je thuis internet abonnement gekoppeld aan het KPN ID met je huidige nummer @06jeroen ?


Zeker.


Even voor de duidelijkheid: betaald u elke maand 5 euro extra voor Service Plus? Of heeft u de Fritzbox voor € 7,49 per maand extra?


Ik heb een XS4All abo. 


Ik heb een XS4All abo. 

Dan behoort u gewoon naar de klantenservice van XS4ALL te bellen. Telefoonnummer 020 398 76 66.

Service Plus is een optie voor klanten met een KPN abonnement. 


Dan kan je inderdaad gewoon bellen met het 020-nummer dat Nick83 hierboven vermeldt! 

Hoi Marcia, niet helemaal. Maar ik ontdek dat bij het posten van berichten in deze community een oud nummer van mij opduikt. 

Je bedoelt het 06-nummer dat in je profiel staat? Dat staat hier gelukkig los van. Je kunt als je op jouw profielfoto klikt rechtsboven, gemakkelijk jouw profielinformatie aanpassen. 


Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp. 


Reageer