Skip to main content

Vandaag heb ik mijn sim-only laten omzetten naar een abonnement met telefoon. Dat wil zeggen, het simonly abonnement blijft bestaan, er komt een abonnement voor de telefoon bij. 
Betaal ik de eenmalige kosten van de telefoon aan de deur bij de levering? Of komen deze kosten op een aparte factuur en wordt dit op die manier afgeschreven van mijn rekening? 

Vandaag heb ik mijn sim-only laten omzetten naar een abonnement met telefoon. Dat wil zeggen, het simonly abonnement blijft bestaan, er komt een abonnement voor de telefoon bij. 

Nee. Het SIM-only abonnement word afgebroken en er start een nieuw abonnement voor 1 of 2 jaar.

Betaal ik de eenmalige kosten van de telefoon aan de deur bij de levering? Of komen deze kosten op een aparte factuur en wordt dit op die manier afgeschreven van mijn rekening? 

Ik denk dat de kosten gewoon automatisch afgeschreven worden. Via factuur dus.


Hoi @JLR0201 

Voor de eenmalige kosten voor het toestel, krijg je vanuit KPN een aparte factuur.
Vervolgens wordt het bedrag automatisch (incasso) van je bankrekening afgeschreven.
Daarnaast wordt je sim-only abonnement omgezet naar een mobiel abonnement met toestel, tenzij je het complete bedrag van het toestel in één keer betaald, dus zonder toestelkrediet waarbij je maandelijks het toestel afbetaald.
Wel zit je weer vast aan een 1 of 2 jarig contract, zoals mede forumlid @Nick83 al heeft aangegeven in zijn reactie.
En kun je tijdens dit contract geen nieuwe toestel aanschaffen of verlengen.

Aan de deur hoef je dus niet te betalen, aangezien het vaak door PostNL Pakketpost wordt bezorgd.

 


Reageer