Skip to main content

Graag zou ik willen weten hoe ik een contract aanbieding (contract samenvatting) die ik via de email van de klantenservice heb ontvangen, kan accepeteren. Vandaag ontvangen en tot vandaag geldig.

Hoi @Ferrysmart en welkom hier op ons forum!

Allereerst excuses voor de late reactie; door de drukte waren we niet eerder in de gelegenheid om op jouw topic te reageren. Ik besef me dat dit bericht wellicht mosterd na de maaltijd is omdat je aangaf dat het aanbod 'tot vandaag' geldig was. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk om voor contract het hier precies gaat, kun je dat nader toelichten? Sowieso (voor in de toekomst altijd handig) kun je ons voor dit soort urgente vragen ook altijd bellen op het gratis nummer 0800 0402.


Hoi Janz. Ik heb ondertussen jullie telefonisch benaderd hiervoor. Omdat de wachtijd lang was, dacht ik het via het forum op te lossen. Het ging hierbij om een contract aanbieding voor Tv/Internet. Volgens de klantenservice kon dit ook alleen maar telefonisch geregeld worden. Inmiddels is het dus opgelost.


Hoi Janz. Ik heb ondertussen jullie telefonisch benaderd hiervoor. Omdat de wachtijd lang was, dacht ik het via het forum op te lossen. Het ging hierbij om een contract aanbieding voor Tv/Internet. Volgens de klantenservice kon dit ook alleen maar telefonisch geregeld worden. Inmiddels is het dus opgelost.

Goed om te lezen dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk en dat het inmiddels is opgelost :)
En ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten dat wordt gewaardeerd @Ferrysmart!