Skip to main content

Net KPN gebeld om een factuur uit november 2020 op te vragen, hier werd vermeldt dat facturen niet langer dan 20 maanden bewaard werden, dus dat dit niet mogelijk was (terwijl het bandje aan de telefoon zegt dat je juist moet bellen voor facturen ouder dan 20 maanden). Ik zie hier op het forum dat het wel mogelijk is. Zou iemand mij kunnen helpen om deze factuur te krijgen? 

Hallo @Tess15 binnen MijnKPN kun je inderdaad niet verder terug, maar KPN zelf moet de factuur kunnen sturen, die moeten ze zelf 7 jaar bewaren.

Gewoon nog een keer bellen en krijg je een goede helper aan de telefoon.

Succes.

 


Hallo @Tess15  , er worden wat dingen door elkaar gehaald.

De 20 maanden is de periode waarvan je zelf de facturen kan ophalen. Dat kan via de MijnKPN app.

Oudere facturen kan KPN nog voor je opzoeken. Of dat tot 7 jaar terug kan, denk ik niet. Alhoewel KPN zijn administratie 7 jaar beschikbaar moet houden (voor belastingdienst etc.) betwijfel ik of dat geldt voor alle individuele klantfacturen. Maar in jouw geval is dit niet relevant.

Een KPN moderator kan ook voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek.


Hallo @Tess15 binnen MijnKPN kun je inderdaad niet verder terug, maar KPN zelf moet de factuur kunnen sturen, die moeten ze zelf 7 jaar bewaren.

Gewoon nog een keer bellen en krijg je een goede helper aan de telefoon.

Succes.

 

Nog een keer geprobeerd, maar wederom niet gelukt! Nu met het verhaal dat bij een contractverlenging alles verwijderd wordt, maar heb mn contract in maart 2020 verlengd, dus dan zou november 2020 er nog steeds moeten zijn. Dank voor je reactie in ieder geval! 


Hallo @Tess15  , er worden wat dingen door elkaar gehaald.

De 20 maanden is de periode waarvan je zelf de facturen kan ophalen. Dat kan via de MijnKPN app.

Oudere facturen kan KPN nog voor je opzoeken. Of dat tot 7 jaar terug kan, denk ik niet. Alhoewel KPN zijn administratie 7 jaar beschikbaar moet houden (voor belastingdienst etc.) betwijfel ik of dat geldt voor alle individuele klantfacturen. Maar in jouw geval is dit niet relevant.

Een KPN moderator kan ook voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek.

Hallo @RBxx,

Dankjewel voor je reactie! 

Ik heb nu al mijn gegevens aangepast in mn forumprofiel, hopelijk kan iemand me dan helpen. We gaan het zien! 


Graag gedaan @Tess15 , alleen moet je wel een beetje geduld hebben.
Door de drukte kan een reactie een paar dagen duren.


Hi @Tess15, welkom op het forum. 

Dankjewel voor je gegevens. Ik heb je een e-mail gestuurd met de factuur, deze goed ontvangen?Â