Skip to main content

Hi, 

Ik ben aan het oriënteren om weer over te stappen naar KPN en ben benieuwd hoe flexibel aanpasbaar het abonnement is.

Nu zie ik de aanbieding voor 1 jaar met daarbij 6 maanden voor 35 euro (ongeacht welke snelheid en met of zonder tv) hierna ga je de normale prijs betalen.

  • Ben je vrij om na de 6 maanden kortingsperiode een goedkopere/langzamere internet kiezen? Zodat je tijdens de 35,- euro periode de snelste internet kan uitproberen, maar hierna weer terug kan naar goedkoper?
  • Kan je na 6 maanden TV afmelden en het kastje hiervan terug sturen? Zodat je dan 12,50 bespaard? 

Alvast dank!

Ja op beide antwoorden. Het abonnement is maandelijks bijna volledig aanpasbaar. Enkel het afnemen van een Fritzbox en Service+ zitten “contracten” van uit mijn hoofd van minimaal 6 maanden bij. 


Ja op beide antwoorden. Het abonnement is maandelijks bijna volledig aanpasbaar. Enkel het afnemen van een Fritzbox en Service+ zitten “contracten” van uit mijn hoofd van minimaal 6 maanden bij. 

Dat is top zeg! Dan is het “dom” om gelijk bij het afsluiten al een lagere internet en geen tv te kiezen, aangezien de kosten alsnog 35,- zijn toch!


Ja op beide antwoorden. Het abonnement is maandelijks bijna volledig aanpasbaar. Enkel het afnemen van een Fritzbox en Service+ zitten “contracten” van uit mijn hoofd van minimaal 6 maanden bij. 

Dat is top zeg! Dan is het “dom” om gelijk bij het afsluiten al een lagere internet en geen tv te kiezen, aangezien de kosten alsnog 35,- zijn toch!

KPN hoopt natuurlijk dat jij gaat wennen aan die luxe en dat je na een half jaar niet gaat downgraden. 


Kan het kloppen dat je na 6 maanden de TV niet opzegbaar is? Had telefonisch het nog even gevraagd voor ik het ging afsluiten maar daar zeiden ze dat bij internet & tv, het tv gedeelte wel vast zit aan het jaarabonnement.


Kan het kloppen dat je na 6 maanden de TV niet opzegbaar is? Had telefonisch het nog even gevraagd voor ik het ging afsluiten maar daar zeiden ze dat bij internet & tv, het tv gedeelte wel vast zit aan het jaarabonnement.

Nee, TV is altijd opzegbaar. TV is een aanvullende optie. 


Kan het kloppen dat je na 6 maanden de TV niet opzegbaar is? Had telefonisch het nog even gevraagd voor ik het ging afsluiten maar daar zeiden ze dat bij internet & tv, het tv gedeelte wel vast zit aan het jaarabonnement.

Nee, TV is altijd opzegbaar. TV is een aanvullende optie. 

Ooh bedankt! Dan had de telefoniste het mis!

Goed om te weten dan kan ik die gewoon afsluiten en uitproberen


Hoe moet ik maandelijks aanpasbaar precies definiëren? 

Stel ik wil mijn internet abo aanpassen van 4GB naar 1GB en ben klant bij KPN sinds 12-02-2024. De aanpassing moet ingaan na de 6 maanden korting 🙂.

  • Moet ik dan voor 12-07-2024 deze aanpassing doen alvorens het op 12-08-2024 wordt geëffectueerd? 
  • Of kan ik dat ook doen op bv. 11-08-2024 en dan vanaf de eerstvolgende dag laten ingaan? Dus moet er een volle maand aan vooraf gaan?

 


Een aanpassing naar boven of naar beneden gaat altijd de eerstvolgende factuurdatum in @Sjoerdy 


Een aanpassing naar boven of naar beneden gaat altijd de eerstvolgende factuurdatum in @Sjoerdy 

Dat is met mobiel zo, voor vaste diensten kan dat volgens mij altijd vrij direct met een maximale wijziging van 1x per maand per dienst. (Snelheid, entertainmentpakket etc.)


Inderdaad @Ik_Combineer en @Sjoerdy , ik was in de war met mobiel , maar dat moet je niet doen binnen een kortingsperiode, want de resterende kortingen ben je dan definitief kwijt.

 


Dus: op de laatste dag vd korting de gewenste wijziging doorvoeren.

Bedankt @N.N. & @Ik_Combineer 😎


Reageer