Skip to main content

Ik heb 2 facturen openstaan van 9 april en 9 mei (beide 149 eu). Op de factuur van 9 april heb ik een maand uitstel gevraagd en die moest betaald worden 18 mei. Gisteren gebeld dat ik helaas pas NA hemelvaart beur en beide facturen maandag de 22e zal voldoen (het was even moeilijk)

Nu heb ik kpn gebeld en die geven aan dat ik het waarschijnlijk wel redt tm maandag en dat ik niet afgesloten word maar zeker weten doen ze het niet en ze kunnen het niet nazien. Ik had gedacht salaris voor het weekend te hebben vandaar de misrekening, wie kan het me zeggen? Kan ik dit weekend tv kijken? Of hoe groot is de kans dat ik een blokkade krijg?

 

Hallo @Woentje de administratieve systemen van KPN zijn grotendeels geautomatiseerd, dus het kan maar zo dat er een blokkade ingaat als de betaaltermijn verstreken is.

Om dan weer aangesloten te worden moeten niet alleen de achterstallige facturen betaald worden maar tevens als overige openstaande facturen bij KPN.

 


Als je na een blokkade betaalt, moet je ook heraansluitingskosten betalen.
Dit is voor Mobiel €33,88 en voor TV, Internet en Bellen €25.


Deze feedback lees ik

ook online en helpt niets. Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden?


Bel met KPN op 0800-0402 en vraag naar “Collections”. Deze financiële afdeling kan jouw vragen over betalen, uitstel en blokkade beantwoorden. Vanmiddag nog bereikbaar tot ± 17.30 uur.