Hi,
Ik heb al even op het forum gezocht, en vindt daar staan dat medewerkers van kpn of kpn netwerk zich kunnen identificeren. Ik wil weten waar aan ik kan herkennen dat een medewerker die zonder afspraak aan de deur komt, inderdaad bij KPN hoort voor bijv. glasvezel aanleggen? Voor mijzelf maar ook voor mijn grootouders, die doelgroep is toch kwetsbaarder.
Bij de kennisbank topic “glasvezelaanleg bij KPN: hoe werkt het staat het”, staat ook:
“Er komt een medewerker langs, deze komt zonder bericht vooraf. Het kan dus zijn dat je niet thuis bent. Dat is niet erg, dan komt de medewerker op later moment terug. Of er ligt een brief in je brievenbus zodat je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. De medewerker draagt altijd bedrijfskleding van KPN of Glaspoort en kan zich identificeren.”
maar waarmee identificeren? Hoe herken ik het dat het legitiem is? Ik weet niet wat Glaspoort is, hoe weet ik wat bedrijfskleding ervan is? Het gaat om mensen die zonder afspraak binnen moeten komen, ik zou daarom graag weten waar mijn opa en oma op moeten letten zodat ik ze kan voorbereiden.Ze hebben een brief ontvangen voor aanleggen glasvezel.