Skip to main content

Mijn rekening van afgelopen dagen  hoe is hij opgebouwd? is n’i hoog klant

 

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Nellestijn ,

Je kunt een specificatie van jouw rekening terugvinden op jouw factuur.  Daar staat een overzicht van de door jou gebelde nummers. Eens per maand krijg je een factuur. 

De facturen staan in Mijn KPN. 
 

De nieuwe periode is pas in te zien van het verschijnen van de factuur. 


Hoi @Nellestijn, welkom bij ons op het forum. Op de tweede pagina van je factuur kan je zoals Noordzee al noemt een specificatie zien van de factuur. Wordt het daarbij duidelijker? Als dat niet zo is, kan je dan vertellen wat er precies hoger is en hoeveel hoger?

Er is per 1 juli een prijswijziging gedaan, het kan zijn dat dat het is:

Maar voordat we dat met zekerheid kunnen zeggen hebben we meer informatie van jou nodig.


Laatste rekening van  klant **********, € 47,71 als ik wil; kijken geeft hij mijn 06 nummer en dat kan niet daar heb ik €20,00 per maand ongeacht mijn belminuten!

 

*admin: privégegevens verborgen en samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Nellestijn , heb je al op de factuur gekeken? Op pagina 2 en volgende staat de specificatie van de kosten. Mogelijk zijn er buitenbundelkosten gemaakt. Ook bij “bel onbeperkt” kan je kosten maken, bijvoorbeeld naar betaalnummers zoals 090x en 18xy nummers.

ps. denk aan je privacy, haal het klantnummer weg via de drie puntjes rechtsonder en Bewerk.


Hoi @Nellestijn, we hebben je tweede topic samengevoegd met je eerste topic. Het is niet nodig om de vraag twee keer te stellen. Heb je de eerder gegeven antwoorden van Noordzee, mij en nu ook Ruud al kunnen bekijken?