Skip to main content

Er is 1,33 in rekening gebracht voor Netflix Basic voor 29 juni tot 3 juli, maar ook 7,99 voor 3 juli tot 2 augustus. Een korting staat er echter niet genoemd. Hoe kan dit? 

Beste @AdG1983, welkom! Voor dit soort vragen kan je het beste (met een ander toestel) bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende, mocht je liever via het forum geholpen willen worden: jij had wel de bevestiging gekregen dat je het twee maanden met 50% korting kreeg? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik graag met je mee.


Beste @Marcia_ , 

Het had geen hele erge haast en met telefonische klantenservices heb ik geen goede ervaringen dus vandaar... Ik heb mijn gegevens aangevuld en via de link in de mail gebruik gemaakt van de korting van Netflix. Ik heb ook een bevestiging gehad en het staat goed in mijn dienstenoverzicht als ik ingelogd ben.

Als je even mee zou willen kijken, graag! Alvast bedankt. 


Ha @AdG1983, ik zie inderdaad dat jij alles goed gedaan hebt. Aan onze kant is er iets mis gegaan. Ik crediteer 8 euro, zodat je alsnog twee keer 50% korting hebt. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Mijn excuses voor het ongemak!