Skip to main content

Geachte heer Kramer,

Ik heb dit abonnement afgesloten met als maandbedrag €61,45. Ik zie al enkele maanden dat het een tientje hoger is. Daarom heb ik een principe overeenkomst met Ziggo afgesloten voor hetzelfde bedrag (61,-) met sneller internet, waar ik 14 dagen bedenktijd voor heb. Als ik van KPN niet de garantie krijg dat mijn maandbedrag zoals afgesproken €61,45 wordt, ga ik over naar Ziggo. Kunt u mij deze garantie geven?

Vriendelijke groet,

Erik (H.W.) Mesie

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Voor de veiligheid is het handig om u persoonlijke gegevens uit dit bericht te halen en in het profiel te zetten zodat medewerkers mee kunnen kijken. Welk contract heeft u nu? Bij hussel (nieuwste vorm abbonement) betaald u per product. Ik ben vooral benieuwd welk contract u heeft en welke diensten daar bij horen.


Hallo @Hendrikw1957 ,

Heb je dit abonnement al meer dan een jaar? Dan kun jouw abonnement in Mijn KPN aanpassen naar de prijzen uit onderstaand schema. Je geeft niet aan wat je nu allemaal in jouw abonnement hebt, maar het moet mogelijk zijn om een abonnement af te sluiten wat goedkoper is dan 61 euro. 

Tip : pas eerst jouw snelheid aan en pas het dan een maand later weer aan naar het door jou gewenste abonnement. Je betaalt dan de prijs uit onderstaand schema. Want waarschijnlijk is jouw abonnement al een keer aangepast met de inflatiecorrectie. En die verhoging kun je met deze (legale) truc terugdraaien. 

Het goedkoopste abonnement is 52,50 euro. 

 

Lees ESPN voor Fox Sports in onderstaand schema en tegenwoordig krijg je het pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 

 


Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan moet daarop dat 10tje wel te vinden zijn.


Goedenavond @Hendrikw1957!

Om alles helder te hebben, wil ik eerst graag weten / uitzoeken waar de verhoging van €10,- precies in zit. De vragen van de medeforummers helpen hierbij: kun je deze beantwoorden?

Vanuit onze klantenservice kan er ook meegekeken worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met de volledige naam van de contractant, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!