Skip to main content

Hi,

Het is mij ineens opgevallen dat ik 2 euro per maand betaal, al maanden, voor een vast telefoonnummer terwijl ik tijden geleden het abonnement om te bellen heb opgezegd. 

Ik maak dus 0 gebruik hiervan. Hoe kan het dat dit toch doorloopt en ik hiervoor betaal? Had ik dit extra op moeten zeggen?

Mag er toch vanuit gaan dat als ik mijn vast belabbonement opzeg dat het nummer dan ook stopt?

Ik kan nergens goed terug vinden hoe dit nu zit. Kan iemand mij dat uitleggen?

 

Groetjes Kim

Dan moet je ook een bevestiging van de opzegging hebben gehad @Kim10  en had je op een eerst volgende factuur het telefoonabonnement niet meer moeten zien.

Kun je nog wel naar dat nummer bellen of belen vanaf dat nummer?


Bedankt voor je reactie

Ik heb gezocht, maar kan geen bevestiging vinden, het is dan ook echt al heel lang geleden.

Als ik het nummer bel hoor je wel de toon van overgaan. Maar geen gehoor.

Ik heb geen vaste telefoon dus ik zou niet weten of ik er nog mee kan bellen.…

Vind het een raar iets, geen abbonement hebben om te bellen maar wel betalen voor een nummer.


Dan is op de opzegging toentertijd, om wat voor reden dan ook, niet goed doorgekomen @Kim10 , morgen meteen even bellen met 0800 0402 of langs de lokale KPN-winkel gaan om het vaste telefoonnummer alsnog op te zeggen.

 


Hallo @Kim10 ,

Je kan dit nu per direct opzeggen via MijnKPN. 

Kies producten 

Kies abonnement 

Kies abonnement aanpassen 

Bij punt 3 Wil je Vaste Telefonie?

Kies Nee

Doorgaan naar winkelmand

Bevestigen

 

Lukt dit niet? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402 of regel het in een KPN-winkel. 

 

Wat betreft het "opzeggen": 

Ik heb gezocht, maar kan geen bevestiging vinden, het is dan ook echt al heel lang geleden.

 

Als je geen bevestiging hebt ontvangen, dan is Vast Bellen ook niet opgezegd. KPN gaat jou die kosten niet met terugwerkende kracht vergoeden. 


Hi, 

 

Dank je wel, het is gelukt. Maar dan nog belachelijk dat dit toen niet verteld is.

Ik gebruik dat denk ik al zeker 2 jaar niet. Het is maar 2 euro per maand,  maar alles bij elkaar toch zonde.

Ik ga hier nog wel achteraan. Niet echt netjes dit.

Van de week maar even bellen. Voor nu is het idd stop gezet. Thanks. 


Voor nu is het idd stop gezet. Thanks. 

Graag gedaan! 👍🏽

 

Alleen gaat bellen naar KPN verder geen nut hebben. Zolang je geen bevestiging hebt ontvangen van een opzegging, is het niet opgezegd. Het is niet anders.