Skip to main content

ik wil een kabel bestellen via de online shop (en deze zal erna in mindering gebracht worden op onze factuur maar wegens Belgisch nr moet ik dit zelf bestellen) maar kan niet online betalen...enkel mogelijkheid via ideal (die geen buitenlandse rekening/bakn aanvaardt). Hoe omzeil ik dit? 

 

Hoi @Stefaan Breskens 

Welkom op de community van KPN.

Dit kun je helaas niet omzeilen, omdat de KPN Webshop alleen werkt met een iDeal betaling.
Je zou kunnen bellen met de verkoopafdeling van KPN via 088-7650017 om te vragen of je het ook gewoon telefonisch kunt bestellen bij KPN.

De verkoopafdeling is bereikbaar: Maandag t/m Zondag van 08:00 - 22:00 uur

Ook kun je een goede ethernetkabel kopen bij bol.com of de MediaMarkt.


Hoi @Stefaan Breskens 

Welkom op de community van KPN.

Dit kun je helaas niet omzeilen, omdat de KPN Webshop alleen werkt met een iDeal betaling.
Je zou kunnen bellen met de verkoopafdeling van KPN via 088-7650017 om te vragen of je het ook gewoon telefonisch kunt bestellen bij KPN.

De verkoopafdeling is bereikbaar: Maandag t/m Zondag van 08:00 - 22:00 uur

Ook kun je een goede ethernetkabel kopen bij bol.com of de MediaMarkt.

Als klant van KPN gewoon 0800-0402 bellen, een stukje internetkabel stuurt de klantenservice vaak kosteloos op.


Hoi @Stefaan Breskens 

Welkom op de community van KPN.

Dit kun je helaas niet omzeilen, omdat de KPN Webshop alleen werkt met een iDeal betaling.
Je zou kunnen bellen met de verkoopafdeling van KPN via 088-7650017 om te vragen of je het ook gewoon telefonisch kunt bestellen bij KPN.

De verkoopafdeling is bereikbaar: Maandag t/m Zondag van 08:00 - 22:00 uur

Ook kun je een goede ethernetkabel kopen bij bol.com of de MediaMarkt.

Als klant van KPN gewoon 0800-0402 bellen, een stukje internetkabel stuurt de klantenservice vaak kosteloos op.

Goed punt, zo kan het natuurlijk ook!!


Je kan deze kabel ook gratis krijgen via de klantenservice 0800-0402 dan heb je em volgende dag in huis 


Reageer