Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Op 22 december 2021 ben ik geëmigreerd uit Nederland.  Voor ik vertrok had ik de modem al teruggestuurd naar KPN.  Maar onlangs heb ik verschillende e-mails ontvangen van KPN, waarin ik werd gevraagd om de modem binnen 7 dagen naar je terug te sturen.  Ik wil graag contact met je opnemen en je de bon van PostNL laten zien, maar ik kan niet.

Ik heb nog een vraag over mijn opzegging.  Eigenlijk ben ik vorige maand geëmigreerd uit Nederland en heb het formulier op uw website ingevuld met het emigratiedocument.  Ik zag op de MijnKPN-app dat ik de rekening voor januari 2022 moet betalen. Ik heb de telefoonkaart deze maand niet gebruikt en ben vorige maand vertrokken uit Nederland.  Ik begreep niet waarom ik deze maand moest betalen.

Kunt u mij alstublieft helpen met deze problemen?

Met vriendelijke groet,

Fairy

Hallo @Fairy , het verzendbewijs van de modem zeer goed bewaren.

Bij beëindiging van een abonnement volgt er altijd een eindafrekening, daar je de abo-kosten vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf.

Het teveel betaalde wordt teruggestort en het te weinig betaalde wordt geïncasseerd of moet je zelf even overmaken.

 


Hoi @Fairy 
Bel anders even, je kunt vanuit het buitenland de KPN bereiken onder nr +31612001200
Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Hi @Fairy, heb je hier inmiddels al telefonisch contact over gehad? Of kunnen we via deze weg nog iets voor je betekenen?

Als ik je nog kan helpen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Zou je ook een foto willen plaatsen hier van het PostNL verzendbewijsje? Dan kan ik voor je vraag over het modem contact opnemen met onze logistieke afdeling :slight_smile:


Hoi @Maja_ ,

Dank u voor uw antwoord.  Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.  Mijn mobiele nummer en ontvangstbewijs van PostNL kun je hier zien:

Kunt u mij helpen met mijn vraag over het modem?

Met vriendelijke groet,

Fairy

 

Admin: screenshot MijnKPN verwijderd vanwege privégegevens


Bedankt @Fairy!

Ik zie dat je pakketje op 23 december bij ons is gezorgd en ga even aan de logistieke afdeling doorgeven dat je hem dus al lang hebt geretourneerd!

Wat betreft je mobiele nummer; deze had per 21-01 beëindigd moeten zijn maar hij lijkt nog actief te staan :thinking: Via het forum kunnen we geen opzeggingen doorvoeren, dus ik wil je aanraden om morgen tussen 08:00 en 20:00 Nederlandse tijd, even te bellen met +316 1200 1200 en te vragen naar de afdeling opzeggingen. Er staat een hele duidelijke notitie in ons systeem dat je abonnement opgezegd zou moeten zijn per die datum dus dit zullen ze wel recht kunnen zetten :slight_smile:


Ik zie je mobiele nummer op dit moment nog steeds actief staan @Fairy, en zie dat er op 24-02 wel iemand naar je opzegging heeft gekeken maar ook heeft aangegeven dat het abonnement al opgezegd was. Ben bang dat die in de war is geweest met je vaste internet abonnement, aangezien je mobiele abonnement tot op heden gewoon doorloopt :slight_frown:

Zou je nog een keer willen bellen met +316 1200 1200? Zelf kan ik dit helaas echt niet voor je regelen!