Skip to main content

Vanaf onze verhuizing per 6 oktober t/m 30 oktober hebben wij geen internet/tv gehad doordat KPN netwerk de glasvezelkabel kwijt was in onze straat. Uiteindelijk zijn we na veel gebel 30 oktober om 17:00 uur aangesloten en hadden we eindelijk weer internet.

Toen werd mij telefonisch beloofd dat de kosten voor oktober gecompenseerd zouden worden, ik kon immers, buiten mijn schuld om, geen gebruik maken van mijn abonnement. Vandaag maar eens gebeld naar KPN, want had nog geen verrekening gezien. Bleek ik het via internet zelf aan te moeten  vragen. Dus ik aan de slag: kom ik er achter dat je bij individuele gevallen dus moet bellen met KPN…. Had net opgehangen…

 

Ik heb het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Kan hier iemand meekijken en dit regelen voor mij?

@BiGRON_NL  Wellicht kun je hier wat mee zie onderstaande link en zoniet vul dan je forumprofiel aan met je naam, postcode en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Dank, daar lukt het dus niet omdat het geen generieke storing betrof en het langer dan 30 dagen geleden is.

 

ik zal m’n profiel aanvullen. Bedankt voor je advies!


Ik heb per ongeluk Jimmy’s antwoord gekozen als het antwoord, echter staat mijn vraag nog open. Ik krijg dit niet verwijderd.

 

ik hoop dat er iemand van KPN alsnog kan helpen!


Ik heb per ongeluk Jimmy’s antwoord gekozen als het antwoord, echter staat mijn vraag nog open. Ik krijg dit niet verwijderd.

 

ik hoop dat er iemand van KPN alsnog kan helpen!

Kpn heeft het in orde gemaakt en staat je vraag nog open, het duurt ongeveer 5 dagen voordat KPN reageerd


@BiGRON_NL Welkom op het forum! Is het aanvragen van de vergoeding nog gelukt? Voor een individuele storing die niet als dienstgeneriek is geregistreerd zal normaal gesproken de klantenservice via 0800-0402 een vergoeding voor je kunnen aanvragen? Wellicht begreep de medewerker in kwestie het even niet niet goed maar mijn advies zou dan wel zijn even bellen met 0800-0402.