Skip to main content

Wanneer is het mogelijk om weer normaal contact te krijgen met een echte medewerker van kpn ?

Het is een chatboy of via deze site.Heel veel klanten van iets oudere leeftijd vinden deze manier van communiceren slecht.Ook de antwoorden via de telefoon coll centrale is waardeloos de vragen worden niet begrepen .

De prijzen om hoog de winst om hoog aandeelhouders te vreden en de servise. naar beneden.

Dit is een klacht van een klant die al sinds 1980 bij de kpn zit ,maar zo slecht is de communicatie nog nooit geweest.

 

@dj54  Klanten service nummer = 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

Trouwens welk probleem heb je precies op dit moment 


gaan we weer als ik iets wil vragen doe ik dan via de telefoon , is persoonlijker en altijd je vraag kunnen verduidelijken .Deze site is een forum dus geen directe probleem oplosser.


gaan we weer als ik iets wil vragen doe ik dan via de telefoon , is persoonlijker en altijd je vraag kunnen verduidelijken .Deze site is een forum dus geen directe probleem oplosser.

Dan bel je dus: 0800-0402

Verder zitten er veel vrijwillige helpers op het forum hier, die vaak klant of soms medewerker zijn. Dus je kan ook hier je vraag stellen.

Of je belt KPN op.

Tijden veranderen. Dat is overal zo. 


gaan we weer als ik iets wil vragen doe ik dan via de telefoon , is persoonlijker en altijd je vraag kunnen verduidelijken .Deze site is een forum dus geen directe probleem oplosser.

Als dj54 staat voor je geboortejaar 1954 dan ben je niet echt iemand die niet met de tijd is meegegaan, zelf ben ik van 1945 en sta ik anders in het leven.


Ik vind het forum een prima probleemoplosser, niet voor alles, maar wel voor veel dingen en ik ben van ‘51.😎 @dj54  en @jimny 


leuk geprobeert allemaal , lees ook wel andere dingen die minder positief zijn .1 slechte evaring , nee , meerderen ,ja dus stop nu maar met het ophemelen van dit forum .Als er klant geïnteresseerd medewerkes zitten kunnen ze terug kijken inplaats van loze, leuke, ophemelen berichten versturen .

En wat meegaan met de tijd, qua leeftijd  kan alleen komen van iemand die als ict heeft gewerkt of een kantoor medewerker. en de omerking is wel er degenerernd. van iemand die zelf 88 of 89 is 


Hoi @dj54, er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen, Telefonisch (0800-0402) is al genoemd, dat is de snelste optie. Voor mensen op leeftijd is dat de makkelijkste optie denk ik. Als je de eerste keer ergens over belt kan je een sms'je krijgen met een link naar de website, als je daarna nogmaals over hetzelfde belt kom je bij een collega uit.

Naast bellen is het ook mogelijk om ons op Facebook of Twitter een bericht te sturen.

Ook kan je je vraag dus hier op het forum stellen. Er zijn nu 6 reacties in dit topic, maar wat je vraag is is nog niet duidelijk. Als je de vraag stelt, kunnen we met je meedenken.


Jasper leuk dat je ook reageert, 1 leeftijd heeft niets van doen van het begrip en of kennes van internet  ,vindt het heel vervelend dat er 1 persoon is die leeftijd koppeld iets wel of niet kan snappen. 3 er is niemand van jullie die gekeken heeft of kan  kijken over mijn probleem historie zelfs niet naar mijn recente telefonische contact, wat ik dus zelf hebt afgekapt ivm het niet begrijpen van mijn vraag.

Dus forum houdt je mond als je mijn antwoordt naar Jasper leest bemoeizucht en of loze kreten of iets wel niet begrijpen of leeftijd gericht waar ikniet op zit tewachten.


 

Dus forum houdt je mond als je mijn antwoordt naar Jasper leest bemoeizucht en of loze kreten of iets wel niet begrijpen of leeftijd gericht waar ikniet op zit tewachten.

Als u persoonlijk met een medewerker wilt spreken dan is al meermaals in dit hele draadje aangegeven wat de mogelijkheden zijn. Opgesomd, 0800-0402, Twitter, Facebook, Chat en afhankelijk van het onderwerp en de vraag kunt u soms zelfs de winkel binnenlopen.

Een forum is een platform waar alle mensen met elkaar kunnen en mogen communiceren en daarin is niemand uitgesloten (tenzij de forumregels worden overtreden). Over forumregels gesproken, misschien zou u deze (nog) eens kunnen lezen, u treft deze aan op de volgende pagina:

 

 

Als u op deze pagina uw klantgegevens e.d. invult kan een medewerker van KPN mogelijk wel iets voor u betekenen, maar ook dan geldt dat het een openbare platform is waarop iedereen mag en kan reageren.


Normaal contact krijgen via 0800-0402? Spreek bij de spraakcomputer in dat u een medewerker wilt spreken.

Via de chatbot, type in dat u een medewerker wilt spreken.

U zegt zelf al dat mensen op de klantenservice uw vragen niet snappen, dan hebben ze deze ook niet kunnen noteren en valt er hier voor andere medewerkers hoogstwaarschijnlijk niets terug te lezen. Hooguit zal er een notitie staan in de trant van “klant niet begrepen, hing op".

Niet alle ouderen hebben problemen om contact te krijgen met de klantenservice, maar er is vast ook een deel die dit wel heeft.


GerritS76 Zelf lezen is moeilijk voor jou.


GerritS76 Zelf lezen is moeilijk voor jou.

Zullen we het vriendelijk houden? Zo gaan we niet met elkaar om. Iedereen is welkom hier!


GerritS76 Zelf lezen is moeilijk voor jou.

Zullen we het vriendelijk houden? Zo gaan we niet met elkaar om. Iedereen is welkom hier!

 

Daar wil ik mij ook bij aansluiten en iedereen inderdaad verzoeken om het vriendelijk te houden. Het forum is juist een plek waar gebruikers met elkaar binnen de spelregels in gesprek kunnen gaan en elkaar kunnen helpen. Er zijn ook verschillende wijzen aangedragen waarop je met KPN in contact kan treden dus ik ga er dan ook vanuit dat je vraag voldoende beantwoord is @dj54 .